rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Trumatic c3400 ongelma  (Luettu 20284 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:43
Vs: Trumatic c3400 ongelma
« Vastaus #30 : 27.09.2017 kello on 12:08 »
Tää on nyt väärä keskustelu tähän, mutta jos jotain kevyempää turvallista/edullista ratkaisua (ei tarvita tosiaan veden lämmitystä) löytyy, niin vinkkejä otetaan kyllä vastaan.

Planarin diesel-lämmitin...

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:20
Vs: Trumatic c3400 ongelma
« Vastaus #31 : 27.09.2017 kello on 14:39 »
Piirikortti oli siulla testissä ja sen mukaan se oli toimiva. Tässä oli kesän/matkan varrella monta pöntön korjaajaa ja testaajaa. Mie jo heitin asian suhteen hanskat tiskiin.

Tää on nyt väärä keskustelu tähän, mutta jos jotain kevyempää turvallista/edullista ratkaisua (ei tarvita tosiaan veden lämmitystä) löytyy, niin vinkkejä otetaan kyllä vastaan.

Ota se pannu irti ja käänny pöydällä nurin päin niin saat palopesän pois. Ensin irroitat kaasuventtiilin niin palopesä puhaltimineen tulee nostamalla pois. Sitten mittaat liekkivahdin kärjen ja liittimen välin ohmimittarilla, pitäisi näyttää oikosulkua, mutta olentan, että sinulla näyttää ääretöntä. Liekkivahdin johdossa on mikrotemp joka on lauennut. Samalla voit tarkistaa, että kartio on kiinni omalla paikallaan. Sileä kansi on kiinni kolmella ruuvilla jolloin näet palopesän alapuolen. Outoa, että et jatkanut keskustelua viasta kanssani kun olin todennut piirilevyn toimivaksi. Koitan löytää kuvia tähän vielä jälkikäteen.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2017 kello on 20:26 »

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 16:38
  • Fiat ducato 2.3 JTD 130 Alkov vm.2010
Vs: Trumatic c3400 ongelma
« Vastaus #32 : 27.09.2017 kello on 20:10 »
Planarin diesel-lämmitin...
Paljonkohan  Planari vie virtaa? Mulla on autossa semmonen. Mielestäni kovempi ääni kuin Ederissä. Mut ei haittaa mua.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:43
Vs: Trumatic c3400 ongelma
« Vastaus #33 : 27.09.2017 kello on 21:46 »
Paljonkohan  Planari vie virtaa? Mulla on autossa semmonen.

Enpä muista, mutta suunnilleen samanverran kun muutkin vastaavat.
Yxi lisäakku ja mennään pitkälle....