Tekniikkakeskustelut > Truma
Trumatic c3400 ongelma
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: tapsa78 - 12.04.2017 kello on 22:11 ---..pistähän amatööri selvittämään.. :o Pönttö ei syty siis ollenkaan, puhaltimet pyörii kyllä. Ja kun tuota kipinämuuntajaa (sekö se oli) nakuttelee, niin laite on siis päällä. Jos ei nakuttele kipinämuuntajaa, niin tulee punainen häiriövalo ja laite sammuu. Pönttö ei siis mene tulille.
Voisiko vika olla kipinämuuntajassa?
Toivottavasti saa jotain tolkkua :)
--- Lainaus päättyy ---
OK, oletko todennut, että antaa kipinää? Onko tehty mitään kiertoilmapuhallinr emonttia ennen ongelmaa? Jos ei niin kyllä vika kaikella todennäköisyydellä on kaasuventtiilin ohjauksessa piirilevyllä. Kannattaa testauttaa piirilevy vaikka minulla tai jollain muulla joka osaa.
hiltsi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 13.04.2017 kello on 08:22 ---OK, oletko todennut, että antaa kipinää? Onko tehty mitään kiertoilmapuhallinr emonttia ennen ongelmaa? Jos ei niin kyllä vika kaikella todennäköisyydellä on kaasuventtiilin ohjauksessa piirilevyllä. Kannattaa testauttaa piirilevy vaikka minulla tai jollain muulla joka osaa.
--- Lainaus päättyy ---
Jäin siihen käsitykseen huoltoliikkeessä, että kipinää olisi antanut. Kuinka voin sen itse todeta/testata? Kiertoilmapuhallinr emppaa ei ole minun aikana tehty. Auto on ollut meillä 5 vuotta. Pitää tuo piirilevyasia ottaa pääsiäisen pyhien jälkeen testinkiin. Olen mahdollisesti yhteydessä tai kysyn ict-osastolta ammattikoululta.
Isot kiitokset tähän mennessä jelpistä - tosi hienosti palsta toimii!! Pyhien jälkeen testaus jatkukoon :)
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: tapsa78 - 13.04.2017 kello on 09:33 ---Olen mahdollisesti yhteydessä tai kysyn ict-osastolta ammattikoululta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei oikein kannata kysyä ammattikoululta, heillä ei ole kokemusta tuollaisesta erikoisosasta, eikä testipenkkiä, mjo33400 sen sijaan on korjannut noita useita
hiltsi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 13.04.2017 kello on 10:35 ---Ei oikein kannata kysyä ammattikoululta, heillä ei ole kokemusta tuollaisesta erikoisosasta, eikä testipenkkiä, mjo33400 sen sijaan on korjannut noita useita
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tiedosta! En käy sitten sieltä kyselemään.
Irene Harju:
Miten muuten kävi tässä asiassa? Meilläkin Trumatic C3400/6000. Viime vuonna "pönttö" korjattiin kun ei lähtenyt päälle. Ei saanut korjattua vedenlämmitintä mutta muuten toimi. Nyt kun laittaa päälle niin vain vähän aikaa tuhisee, mutta ei lähde pannu päälle. Ja sitten sammuu. Varaosiahan ei saa. >:(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta