Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

OBH Nordica vedenkeitin

(1/2) > >>

ihaa:
Tuon kahvihampaan kolotessa myös reissussa ollaan alueilla kahvit keitelty tietenkin normi moccamasterilla mutta sitten puskassa tuon invertterin tehot ei siihen riitä jolloin vesi on keitetty liedellä ja siitä sitten liruteltu kahvit termariin.
Laiskuudesta johtuen tuokin alkaa tuntumaan turhan työläältä jonka vuoksi olen alkanut etsimään sopivan pientä vedenkeitintä sekä ulkomitoiltaan että tehotarpeeltaan.

OBH nordican sivuilta sellainen sitten löytyi, joka keittää puoli litraa vettä vajaassa neljässä minuutissa ja sähkönkulutus olikin luvatun 1000 Watin sijaan 930 Wattia joten autossa oleva kilowatin invertterikin riittää ja kyllä se veden nimensä mukaisesti keitti. ;D

Tuossa tarkemmin tietoja keittimestä. ----> http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=460&ProductID=1864

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  3.07.2011     kello on 17:39 ---Tuon kahvihampaan kolotessa myös reissussa ollaan alueilla kahvit keitelty tietenkin normi moccamasterilla mutta sitten puskassa tuon invertterin tehot ei siihen riitä jolloin vesi on keitetty liedellä ja siitä sitten liruteltu kahvit termariin.
Laiskuudesta johtuen tuokin alkaa tuntumaan turhan työläältä jonka vuoksi olen alkanut etsimään sopivan pientä vedenkeitintä sekä ulkomitoiltaan että tehotarpeeltaan.

OBH nordican sivuilta sellainen sitten löytyi, joka keittää puoli litraa vettä vajaassa neljässä minuutissa ja sähkönkulutus olikin luvatun 1000 Watin sijaan 930 Wattia joten autossa oleva kilowatin invertterikin riittää ja kyllä se veden nimensä mukaisesti keitti. ;D

Tuossa tarkemmin tietoja keittimestä. ----> http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=460&ProductID=1864

--- Lainaus päättyy ---
OBH nordican parempi versio kahffen keittoon ja teho on vaan 800W... ja tekkee hyvät kaffet

Turhan Höpöttäjä:
Minulla on 1900W:n invertteri ja vedenkeitin Motonetista: 42-1245  Wilfa Steel 1,0L  29.90€  1500W. Hyvä peli. Veden keitin siksi, kun olen laiska tiskaamaan. :D

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.07.2011     kello on 21:48 ---Minulla on 1900W:n invertteri ja vedenkeitin Motonetista: 42-1245  Wilfa Steel 1,0L  29.90€  1500W. Hyvä peli. Veden keitin siksi, kun olen laiska tiskaamaan. :D

--- Lainaus päättyy ---
ei kyll auennu mulle toi tiskaus juttu samalla laill joutuu nakkaan porot roskiin ja pannun huuhtaseen pikku vesi tilkall ku muutenni kaffeen keittäis....

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  3.07.2011     kello on 22:04 ---ei kyll auennu mulle toi tiskaus juttu samalla laill joutuu nakkaan porot roskiin ja pannun huuhtaseen pikku vesi tilkall ku muutenni kaffeen keittäis....

--- Lainaus päättyy ---
Olisiko kyseessä pikakahvi, itse suosin sitä matkoilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View