Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Peruutuskamera Fiattiin

(1/5) > >>

KariK:
Pitäisi asentaa peruutuskamera Adria/Fiattiin.
Kameravehkeet on vielä matkalla Kiinasta tänne.
Kohde on Ducato vm. -10.
Kuka muistaa, mistä löytyy peruutusvalon johto kojelaudan alta ja mikä on johdon väri?
Tarvitaanko releitä?

kimi:
Miksi haluat kytkeä sen peruutusvalon johtoon? Toki silloin kuva tulee pienellä viiveellä kun kytkee vaihteen, mutta kuvaa ei muulloin saa. Itse tykkään kun kameran saa päälle koska itse haluaa ja esim peräkärryä vedettäessä pystyn seuraamaan sen kulkua/ kuormaa. Toki tuo varmistaa sen ettei peruuta ilman kameraa, muuta hyötyä en tuossa näe.

velnum:
Itse lähemmin ajattelin toteuttaa tällaisella kameralla. Monitorina toimii android-tabletti paikka valmiiksi tehty kojetauluun tukeva teli :)

Erittäin tukeva ammattikamera kuorma-autoon tai vaikka hevostraileriin. Kuva näkyy digitaaliyhteydessä häiriöttömästi ja langattomasti iPhone/Android-älypuhelimella tai tabletilla (myös Windows). Mikrofoni.
Lisätiedot ;

Esite
Materiaali: Kuori metallia · Kuvansiirto: Digitaalinen WiFi-kuvansiirto häiriöttömästi · Kuvakenno: 1/4 inch CMOS sensor · Linssi: 2.5 mm · Laajakulma: 75 astetta · Resoluutio: VGA (640*480)/ QVGA (320*240) · Kuvanpakkaus: MJPEG · Käyttöjännite:12-32 V · Pimeänäkö. Kyllä, infrapunaledit · Kantomatka: 30 metriä esteettömästi · Suojausluokka: IP69 · Tuki: iPhone, Android, PC · Mikrofoni: Kyllä · Käyttölämpötila: -10°~ +65°C · Säilytyslämpötila: -20° ~ +70°C
Kantomatka on riittävä vaikka täysperävaunurekkaa n. Käy mainiosti myös valvontakäyttöön hankaliin olosuhteisiin. Pakkauksessa on Android-sovellus sekä Windows-ohjelmisto.
Pakkaussisältö:
Kamera, antenni, virtajohto

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  5.04.2017     kello on 12:17 ---Miksi haluat kytkeä sen peruutusvalon johtoon? Toki silloin kuva tulee pienellä viiveellä kun kytkee vaihteen, mutta kuvaa ei muulloin saa. Itse tykkään kun kameran saa päälle koska itse haluaa ja esim peräkärryä vedettäessä pystyn seuraamaan sen kulkua/ kuormaa. Toki tuo varmistaa sen ettei peruuta ilman kameraa, muuta hyötyä en tuossa näe.

--- Lainaus päättyy ---
Jep. Ja jännitesyöttö virtalukon takaa, ettei jää päälle turhaan.

Humppeli 1:
Joko langattomat peruutuskameran toimii kunnolla,kahdessa autossa ollut langaton huonolla kokemuksella. Thumbd
Jospa ovat kehittyneet niin paljon kunnollinen kuvaa tulee silloin kun haluaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View