Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kullankaivuuseen hurahtanut karavaanari

<< < (11/29) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 21.01.2011     kello on 12:27 ---Istutin Savenmaalta tilattuun hakuun varren.

--- Lainaus päättyy ---
   Oletko saanut hinnan takaisin ??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.01.2011     kello on 13:08 ---   Oletko saanut hinnan takaisin ??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tämä maksoi jotakin 9 euroa ja postikulut, niin ensi kesänä luulisin, että saan tuon hakunhinnan ::) Mutta kaikki muut kulut mitä tulee siitä reissusta jää kyllä sieltä saamatta. Mutta olen huomannut, että harrastukset maksaa ;D ;D joskus enempi ja joskus vielä enempi. ;D ;D ;D ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 21.01.2011     kello on 13:34 ---Tämä maksoi jotakin 9 euroa ja postikulut, niin ensi kesänä luulisin, että saan tuon hakunhinnan ::) Mutta kaikki muut kulut mitä tulee siitä reissusta jää kyllä sieltä saamatta. Mutta olen huomannut, että harrastukset maksaa ;D ;D joskus enempi ja joskus vielä enempi. ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
   Juu... eipä tuo laskettelu ja golffin harrastaminen mitään tuota,taitaa mennä sinne kulujen puolelle ,vertailun vuoksi !!! ;D ;D ;D ;D ;D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 21.01.2011     kello on 13:34 ---Tämä maksoi jotakin 9 euroa ja postikulut, niin ensi kesänä luulisin, että saan tuon hakunhinnan ::) Mutta kaikki muut kulut mitä tulee siitä reissusta jää kyllä sieltä saamatta. Mutta olen huomannut, että harrastukset maksaa ;D ;D joskus enempi ja joskus vielä enempi. ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuli tuosta viestissä olevasta kuvasta
sellainen päätelmä, että kyseessä on
ilmeisesti n. litran pullo. ;D

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 21.01.2011     kello on 13:47 ---Tuli tuosta viestissä olevasta kuvasta
sellainen päätelmä, että kyseessä on
ilmeisesti n. litran pullo. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Juu on se vanha kilon silakkapurkki. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View