Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

5 henkilön integroitu tai puoli integroitu?

<< < (7/20) > >>

Turhan Höpöttäjä:
^
^

Kun hommaat C-kortin, loppuu pelaaminen painojen, riittävän koon ja käytännöllisen sisustus ratkaisun kanssa.  :D

Alan:
Helpottaa ja ei helpota. Moneen kertaan käsitelty aihe. Riippuu käytöstäkin.

------

Kattelin huvikseni, minkälainen tuo mun tuleva auto sitten "muutaman" vuoden päästä on. Eli www.mobile.de ja Hymer B ML. Parissa oli Alde ja lämmönvaihdinkin. Se on kai oltava C-kortillinen.

seppoko:
Riittähän C1   7tonniin saakka, muistaakseni. Ja on hieman helpompi ja halvempi hankittava.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.04.2017     kello on 17:44 ---Kattelin huvikseni, minkälainen tuo mun tuleva auto sitten "muutaman" vuoden päästä on. Eli www.mobile.de ja Hymer B ML. Parissa oli Alde ja lämmönvaihdinkin. Se on kai oltava C-kortillinen.

--- Lainaus päättyy ---

Yritin katsoa huvikseni minkälainen tämä on mutta en nyt ainakaan heti itse löydä tuon mallista. Hymer B Klassen löydän parinakin versiona ja Hymer ML-Í ja ML-T.

Alan:
ML i. Hain ML ja integroitu. Se ei sitten tyyppimerkintänä taida ollakaan B-klasse.

Kävin kattoon Saksassa, kun navi teki ketunlenkin Bad Waldseen kohdalla ja yhtäkkiä olin tutun kaupan pihassa. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View