Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
teebasso:
Onnittelut Artsille hyvästä valinnasta ! Kiva vaihtoehto asumiselle. Itsellä jo kait kuudes vuosi meneillään samanlaisessa asumismuodossa paitsi ei noin hyvällä ja uudella kalustolla mutta kelpoisella. Eikä aivan noin " julkisella" paikalla. Onnistuu se sosiaalinenkin elämä "pusikossakin".
Mites, vieläkö muut inkkarit hengissä? Gahpir lie pohjoisessa ryykäämässä? Terkkuja !
matson1:
Terveisiä vaan täältäkin, hengissä ollaan ja autossa asutaan omalla tontilla ja taloa rakennetaan.....
Muuttopäivää ei vielä tiedä, mutta kysyjille olen sanonut että torstaina muutetaan.....
Mukava on rakentaa ja autossa asua, emäntä otti lopputilin ja muutti autoon kanssani.
Terveisiä muille hörhelöille.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 12.08.2015 kello on 21:56 --- Gahpir lie pohjoisessa ryykäämässä?
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se siellä jo odottelemassa, vaikka rykimä on vasta tuloillaan.... ;D
Vaunuerakko:
Hengissä ollaan :-* ja ei paha.
Mutta vaikka elon olot ja metkut ovat matkan varrella muokkautuneet, niin suosittelen ihan jokaiselle tätä vankkurielämää.
Toki, ymmärrämme, että kaiketi meidän täytynee olla hieman hörhöytyneitä, että moinen eristäytyminen ja erottautuminen tämän maailman normeista onstuu.
Ja kaikille tämä vankkuriasuminen/-elo ei vaan onstu. Onhan nämä suomen kesät täällä sangen lupsakkaa aikaa, vaan talvi onkin sitten aivan oma lukunsa. Ja senhän tietää vaan se, joka on vankkureiden sisuksissa, metsän huminan seassa ympärivuotisesti elänyt.
Itsellä meni lähes viisitoista vuotta pyörien päällä elellessä ja ei ainakaan minulla ole ollut mitään sellaista ylitsepääsemätöntä vastusta, josta voisin sanoa, että hullun hommaa. Sellainen hörhö kaiketi sitten olen, koska elo oli niin sangen futaa :-*
Nyt olen elellyt vuodenpäivät ihan pirtissä ja tuvan sisuksissa,(mutta kuitenkin erakkona metsässä) eikä tämäkään ihan kauhian pahalta tunnu- kai.
JA odotteleehan, (-sangen kutkutavasti-) tuo vankkuri tuossa takavasemmalla sisällensä asukkia. Tiedä häntä, josko sellainenkin elämänvaihe tulee, jolloin sinne taas ampaisemme?
Terkkuja ja tsemppiä vaan muillekin hörhöille.
matson1:
Sen verran vielä pitää sanoa vaikka kohta taloon muutankin, niin suosittelen kokemusta autossa tai vaunussa asumista niille jotka sitä vakaasti harkitsevat.
Se on sellainen saavutus että jos pystyy sen toteuttamaan niin ylpeä saa olla itsestään, sillä siinä huomaa sen että ei ole kenenkään vietävissä ja saa elää juuri niinkuin itse haluaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta