Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
matson1:
varastoja pitää etiskellä kiitos vinkistä. hieman tuli heti takapakkia kun sf alueelle jolle ajattelin vaununi kanssa majoittua olikin jo täysi ei yhtään paikkaa vapaana, perhana sentään..... :-\ harmi vaan kun on niin suosittu alue...
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 5.10.2011 kello on 18:24 ---terve vaan
nyt sitten on tuo askel otettu tuohon vaunussa asumiseen, eli tänään solmin talosta vuokrasopimuksen ja pois pitäs muuttaa 1.11 eli vaunu kutsuu.
pitkään on tuo ajatus pyörinyt ja nyt tuli elämäntilanteeseen muutos joten on sopiva aika kokeilla tuota vaunussa asumista pysyvästi.
en vain oikein vielä tiedä mihin nuo tavarta talosta laittaisi, kun on kertynyt matkanvarrella kaikenlaista.
no kolme viikkoa aikaa ne hävittää ja vaunuun tulee vain olellinen mukaan.
mielenkiinnolla odotan tulevaa :o :o
--- Lainaus päättyy ---
Pistä myyntiin mielenkiintoiset tälle foorumille... tietäisi vielä, missä ovat. Jos olisi sopiva päivätorkkusohva oikein halvalla, niin ostaisin työhuoneeseen sellaisen.
matson1:
ei kyllä torkku sohvaa ole, mutta työkaluja on joka lähtöön mutta en ajatellu myydä kun aikoinaan möin kaikki peräkärrystä lähtien ja sen jälkeen olen ostanut kaikki taas uudestaan. eli pannaan tavarat talteen ja katellaan. ???
teebasso:
Eipä kannata paljon vanhaa romua säästellä. Itse annoin lähes kaiken lapsilleni ja lastenlapsille. Ja jos mitä jäi niin p-armeijalle ja fidan kirppiksille. Turhaa on kalliisti varastoida kun tälläiseen asumiseen ryhtyy niin paluuta ei ole . Ja jos olisi niin rojuahan saa rahalla ja tuleepahan nekin päivitettyä.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 5.10.2011 kello on 21:03 ---ei kyllä torkku sohvaa ole, mutta työkaluja on joka lähtöön mutta en ajatellu myydä kun aikoinaan möin kaikki peräkärrystä lähtien ja sen jälkeen olen ostanut kaikki taas uudestaan. eli pannaan tavarat talteen ja katellaan. ???
--- Lainaus päättyy ---
Työkalut on yleensä ostettu tarpeeseen ei niit saa hävittää.. ite myin yhen työkalun pois kakskyt vuotta sitten ja vieläi harmittaa.... :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta