Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
aaoulusta:
Ainoa hidaste on Suomen talvi...
Captainkidd:
Niinpäs on, vaan aloitin talvenvälttyyn 14.09 Paldiskista. 20.09 huomasin taas asuvani Algarvessa, missä kesä jatkuu.
matson1:
Tervehys vaan kaikille
Tässäpäs taas tilannepäivitystä tänne auton syövereistä, eli nyt sitten alkaa viimeinen talvi tässä autossa. Tontti on nyt sitten ostettu ja talopaketti kaupat on tehty, perustus on tarkoitus vielä tehdä tälle syksylle, huhtikuussa on tarkoitus siirtyä omalle työmaalle asustelemaan ja samalla rakentaa.
Mutta voin samaan hengenvetoon todeta että tämä aika ja asuminen täällä autossa on ollut todella hienoa aikaa jota tulen kyllä aina suurella lämmöllä muistamaan, olen tehnyt juuri niin kuin olen itse halunnut, pystyin siihen, eikä todellakaan ole tarvinnut asiaa hävetä yhtään, pikemminkin päinvastoin olen tekosistani ylpeä.
Nyt sitten alkaa taas elämässä puhaltaa ns. Uudet tuulet ja sen mukaan eletään, aina pitää muistaa että takaisin pääsee tänne autoon asumaan kun vain haluaa ja myös toisinpäin.
Gaphirille ja kaikille muillekkin rohkeille asujille oikein lämpöiset syksyn tervehdykset ja tietenkin muillekkin.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: matson1 - 2.07.2011 kello on 18:45 ---tätä aihetta on kyselty tuossa toisella palstalla eli infolla, mutta kyselläänpäs nyt täälläkin.
elikkäs onkos kenelläkään ajatus ja vieläpäs haaveina toteuttaa sellainen että myy omaisuuden pois ja muuttaa asumaan pysyvästi joko autoon tai vaunuun ???
tuolla paljakassa ainakin sekä jossain kuopion puolessa sekä hirvoset, gaphir ja vaunuerakko ainakin näin asustelevat, mutta onkos asia ruvennut houkuttamaan miutakin.
laittakaahan rohkeasti ajatuksia.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvän ajanhan se on kestänytkin, Tuskinpa pystyt
olemaan erossa matkakulkineesta kokonaan vaan
tuletpa sielä viettämään öitäsi myöskin
kotipihalla vaikka talo valmis olisikin. Thumb
Kulkukissa ja koira:
Autossa on asuttu nyt enemmän tai vähemmän reilut kuusi vuotta (?), reilut kolme vuotta nyt ainakin kokoaikaisesti, eikä vielä ainakaan ole kyllästyminen iskenyt :D.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta