Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
migel:
Tässä.
http://www.ratastelmaja.ee/?mid=1&house_id=178
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 3.02.2014 kello on 20:01 ---Hirsimökissä tykkään puulämmityksestä ja saunasta. Mutta jos alkaa värkätä lattialämmitysta ja ilmastointia, vessoja ja suihkuja, niin siitähän tulee puinen asuntovaunu jalaksilla. Niin että miksi?
Pakkasista jo puhuu, niin vaunu on aina lämpimämpi kuin hirsmökki ja juuri niin lämmin kuin haluat.
Minun hirsimökissä ei ainakaan nyt kirjoiteltasi paljain jaloin potaskaa. :D
Jos rahhoo olis, niin asuisin kyllä merenrannoilla hirsimökissä, mutta köyhempien pitää käyttää rahansa muihin harrastuksiin, niinko retkeilyyn. Ja asua mukavasti vaunussa.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tossa mun pienessä portinvartijan mökissä pärjää hienosti kovillakin pakkasilla kun on kunnon villat lattiassa ja seinissä ja katolla,- itse asiassa vähän kuumakin jos kokkaa kaasuliedellä ja on kaasulämppäri vielä päällä.
T-paita päällä siinä pärjää kovillakin pakkasilla tosin villasukat ja flanelli pyjaman housut jalassa.
Lautalattia ilman eristyksiä on eri asia.... t migel
Jgahpir:
Retki-1 by Kahpir, on Flickr
Hyvin pärjäilee vaikka tuossa, villasukissa, mutta kun tulee töistä on mukava vaan vääntää kaasulla lattiaan lämpöä. Samaa mieltä me tästä ollaan Migeli, mutta älä pelottele herkkähermoisia ;D
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: K70 - 3.02.2014 kello on 19:21 ---Nido
[/quote )
Thanks!
--- Lainaus päättyy ---
teebasso:
Noh! Jovain tuli tehtyä rankka "kaupunkireissu". Nyt pian takaisin vaunuasumukseen aluksi noin kuukaudeksi. Nyt kun lääkärin lopputakastuksen mukaan syöpä on parannettu 29 kerran sädehoidoilla ja 120 myrkkypillerin ,parin antibiootti kuurin ja muiden lääkkeiden avulla voin vain kiittää myötäeläjiä ja niitä muutamia karavaaniveljiä jotka tarjosivat konkreettista apua pyyteettömästi tämän sairauden ilmennyttyä. KIITOS !
Vielä leikkaus kuukauden kuluttua niin sitten uuteen kesään ! Terveisiä kaikille !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta