Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
seppoko:
En ole varma tämän päivän hinnoista, kun en ole käynyt Espanjassa vuosiin. Mutta silloin kun siellä olin, niin kuukausi kaapelin päässä Fugen alueella oli 30-35€ riippuen toimittajasta ja käyttö määrästä.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 6.02.2013 kello on 06:58 ---Kyllä hän on pitänyt minuun tasaisen epätasaisesti yhteyttä ja todellakin on jo taas alhaalla ja kaverinsa tulle , en nyt tarkkaan muista oliko se tämän kuun lopussa tai jotain työesteiden vuoksi elikkäs poika on naatiskellu ihan omasta rauhasta siellä.
Osti muutama vuosi sitten saksalaisilta isohkon a-vaunun lisämajoitteeksi- kaveri naatiskelee....
Nämä nyt on unenpöpperöisen ja juuri laskuja koneella tuskaillen maksaneena ja verottajaa kiroten kun tuo Fidun Urpilainen tinttas ton sähköveron pilviin s...tanan lehmä,sainpas puhallettua, niin muisteloita yv-pohjilta mutta joo ollaan kyllä yhteydessä aina silloin tällöin.
--- Lainaus päättyy ---
Mukava kuulla että äijä on yhä tulessa, että taas vaunumiehiä ;D. Toivotaan että kirjaillut johonkin ylös näitä espanan majailuja. Oli tosi hienoa luettavaa hänen blogi alkuvaiheissa, metsämökiltä. Ei taida olla orgissa kirjoilla, vai tiedätkö Migel toisin?
migel:
Gahpir!
Ei ei taida olla orgissa vaan infon kautta kirjoitellaan. Ja e i , ei ole siirtynyt vaunuiluun vaan autollaan matkustelee,sai varmaan edukkaasti germaanien vaunun,
Kyllä se mulle senesitteli mutta ne on infon puolella ne juttelot elikkäs en muista edes merkkiä,vai oliskos ollut hobby ja isomman puoleinen-mut hei mä en mee nyt vannomaan toisten juttuja kun en muista ja mulle noi merkit ei jää mieleen jollei oo jenkki tai sit joku hieno englantilainen merkki... ;D
Ja voi olla et on myynytkin vaununsa,mutta mulle jäi se käsitys et he tarvi lisätilaa ja varastoakin...
t migel
teebasso:
Jahas, että kevät on. No, alkaahan se siltä jo näyttämään. Lumetkin huvenneet mennä viikolla kun kivikylässä aikaani vietin. Tänään kun pusikkoon palasin ja het kevään tulleen huomasin. Tuli vain mieleeni vieläkö on meitä ympärivuotisia matkailuväline asukkeja ollenkaan muitakuin minä?
Talvihan meni mitä mainioimmin ja nythän se paras aika on tuloillaan kun näkee päivittäin luonnon heräävän. Lintujen puute on jotenkin huolesttuttava. Mikä lie syynä täällä tuohon katoon. Ahkera saunominen ja ympäristön puhtaana pito kyllä pitäisi ilkeät ödöörit poissa pitää. Ettei ainakaan hajuhaittojen takia tipuset seutua boikotoi. Mitäs muille inkkareille kuuluupi? Vai onkos muita jäljellä?
matson1:
kyllä hengissä ollaan ja talvestahan selvitty hyvin, ja nyt alkaakin tuo oikein hienot ajat noiden ilmojen suhteen, kyllä kesää ootetaan....
syksyllä tulee sitten vuosi täyteen ja lasketaan kulut ja menot mitä tämä lysti oikein maksaa.
mutta sanoa pitää että taloa en ole kyllä kaivannut.....joten näin jatketaan....tervei siä muillekkin Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta