Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Muutto asuntovaunuun tai autoon

<< < (48/100) > >>

tsahkali:

--- Lainaus ---Mulla on just se 02v josta pitää kuskinpuolen ovesta tukkia ilmastointiritilä,
--- Lainaus päättyy ---

Jossain noilla vuosilla PELKÄÄJÄN jalkatilassa on luukku joka vuotaa kylmää. Aukesi jopa ajossa. Sinne lisää vällyä ja ruuveilla luukku kiinni.

MatsOnni:
^
Juuri tuota tarkoitin tuossa edellä, mutta oliko se 03-->06 malleissa vai jo -02?

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.11.2012     kello on 13:07 ---Jossain noilla vuosilla PELKÄÄJÄN jalkatilassa on luukku joka vuotaa kylmää. Aukesi jopa ajossa. Sinne lisää vällyä ja ruuveilla luukku kiinni.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli -02-malli, josa pelkääjä valitti kylmää ja kuskin pukilla oli liian lämmin. En uskonut ennen kuin itse jouduin istumaan pelkääjän paikalla. Totta se oli. Vein auton verstaalle, kun takuu oli vielä voimassa. Tekivät kaksi päivää töitä enkä tiedä, mitä kaikkea tekivät. Selitys oli, että pakettiautossa on sillä kohdalla ilmastointilaite, mitä m-autossa ei ollut. Oli jäänyt aukot tukkimatta, mutta remontin jälkeen ohjaamosta tuli tosi lämmin.

Jgahpir:
Mitäs kuuluu elämäntapa osastoon?
Mukavaa vuoden vaihtumista meiltä puskista. Onkohan viimeinen talvikuva, kun huomenna alkaa kevat ;)

matson1:
Päivitystä tänne autoasumiseen.
Ensinnäkin oikein hyvää uutta vuotta kaikille.
 Thumb
Nyt sitten hieman tilannekatsausta siihen missä mennään.....talon myynti ja vaihtaminen tähän elämänmuotoon ei oo vielä ainakaan kaduttanut yhtään. Sähköä on kulunut 1612kwh eli rahassa se on 290 euroa ja kaasua menny 14 8ulloa ja se tekee 334.6 euroa eli yht.624.6 euroa ajalla 3.9.2012-5.1.2013.
Nyt alkaa sitten tuo kevään odottelu ja katsotaan mitä se sitten tuo tullessaan.
Gaphirille ja muille samallatavalla asuville erityis terkut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View