Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
migel:
No niinpä! Itse kun ajattelen tollaista asumismuotoa,vaikkapa vain väliaikaisesti,niin kyllä vaan tulisi äkkiä vastaan se vaatehuolto joka vaatii aina tilaa,,,,,,,,,,,
Omassa portinvartijan mökissäni tulee vastaan myös kaappitilat jotka ovat rajalliset ja joita olen nostanut katonrajaan-kuitenkin lattiapinta-ala ylittää isonkin vaunun vastaavan,mutta silti säilytystilaa on liian vähän,,,,,
Viikko nyt sujuu aika helposti,mutta kun kamat likaantuu ja vaihtelua haluaa,niin sitten ruvetaan puremaan kynsiä-sää asettaa myös omat vaatimuksensa,,,,,,,,,,,,,,tsemiä vaan kaikille vaunuasujille! t migel
ihaa:
Migel toikin mielestäni tärkeimmän pointin vaunuasumisen hankaluuksista eli siitä tilan puutteesta ja vaatteiden pesu ja niiden kuivauksen hankaluus, ellei asusta sitten jossain leirintäalueella jossa pesumahdollisuudet jo onnistuvatkin.
Olisi mielenkiintoista nähdä vaunuasujien vaunujen ympäristö, onko siihen ympärille kasvanut konttien ja lisävarastojen myötä isokin alue ja tietty se että minkä kokoinen se koti sitten on....onko se jokin kymmenmetrinen telivaunu ?
teebasso:
Se on itsestä kiinni tuon ympäristön sotkeminen. Minulla ei ole mitään romista ympäristössä. Ainoa joka on vaunun ja teltan ulkopuolella on pieni kahden istuttava katoksellinen keinu.
Olen siinä hyvässä asemassa että on saunarakennuksessa automaattipesukone. Pyykki hommat hoituu. Vuosi sitten porautin kaivon ja laitoin lämminvesivaraajan . .
migel:
No niinpä jos asustaa hyvin varustetussa ympärivuodenavoinna olevassa vaunualueella,niin pesumahdollisuudet ovat melko hyvät,-mutta silti,ihminen kun hamsteri on,niin tarvitsee aikas paljon kaappitilaa varusteilleen.
Jos nyt ottaa esimerkiksi normi kerrostaloasunnon ja katsoo mitä sinne kanahäkkiin on kertynyt,niin useasti ne aika täynnä ovat...siis kellaritiloista puhun,,,,
Ite kun katson omia varastojani,niin kauhulla ajattelen jos täältä pitäisi muuttaa pois kun tota roinaa on kertynyt niin paljon! Mihin niitäkin lykkäisi???????????? Huh huh!
Tietty olen ehkäpä hieman eisotilaallinen järjestyksenpitäjä ja siinä olisi parantamisen varaa mutta silti sitä kamaa vaan kertyy,,,,,,,,en voi itselleni mitään :D :D :D
Toivottavasti en ole loukannut kenenkään tunteita ja olen vaan esittänyt omia mielipiteitäni! Arvostan ja kunnioitan suuresti niitä rohkeita jotka ovat tuon askeleen ottaneet!
Voikaapa hyvin kaikki elämäntapaintiaanit ja siitä haaveilevat kanssaimmeiset½! t migel
perho-ukko:
Oliskohan tuollaisesta apua,!!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta