Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
migel:
Hyvä idea,- mulla on kaksi käyttämätöntä armeijan kaminaa,- toinen mallia velivenäjä, valurautaa ,painaa perkeleesti, hormistossa kunnon kipinäsuoja ettei vihollinen näe, marssimalli-tosin haluaisin nähdä sen ryssenneggerin joka toi kainalossa puskassa etenee :D :D :D
Toinen ruotsinarmeijan paljon sivistyneempi ja muuten parempi kuin meidän oma sa-mallinen!
Löytyy muuten venäjän armeijan upseeritelttakin-siinä nukkuu pakkasella paremmin kuin huonossa vaunussa jos kipinä hommansa hoitaa!!!
Ostakee ostakee :D :D :D
mike:
Niin tai kattoluukku pois ja siitä hormi ulos!! Kyllä tarkenee!!
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.11.2011 kello on 21:15 ---Mitäpä jos kokeilisit, mihin asti sähkölämmitys riittää, panemalla lämmittimestä kaasun pois? Kyllähän 2kW pitäisi riittää 0-asteeseen oikein hyvin. Jos se vastus ON 2 kW, eikä esim., että toinen ole jostain syystä rikki.
--- Lainaus päättyy ---
Luulisi tosiaan riittävän. Omaa hobbya pitänyt harvasen yö 2 kw lämpimänä ja kylminpänäkin yönä (-5) on parilla kilowatilla pärjännyt. Tosin sisälämpötila oli kyllä alle 20 kylminpänä yönä. Eikä hobbykaan taida kuitenkaan olla kaikkein lämpimin merkki?
matson1:
no nyt kaasu pois kytketty ja pelkästään 2 kw päällä kyllä tarkenee, ainakin vielä sisä 20 ulko +3 8)
AV64:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 25.11.2011 kello on 12:16 ---Luulisi tosiaan riittävän. Omaa hobbya pitänyt harvasen yö 2 kw lämpimänä ja kylminpänäkin yönä (-5) on parilla kilowatilla pärjännyt. Tosin sisälämpötila oli kyllä alle 20 kylminpänä yönä. Eikä hobbykaan taida kuitenkaan olla kaikkein lämpimin merkki?
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on toi nordig edition ja oli tuo pelkkä sähkö päällä niin hyvin tarkeni ja taisi olla muistaakseni pientä pakkasta niin piti kyllä lämmön mihin
olin säätänyt.siis vaunu on Hobby.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta