Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Muutto asuntovaunuun tai autoon
Jgahpir:
Terve vaan ja kiitos kysymästä Matsoni ja Teeba, kyllä vaunussa edelleen asutaan. Mokkula takkuilee ja työelämä kiusaa rauhallista miestä.
Pitkät illat on tuttu käsite. Itse virittelin uudelleen pyöräilyharrastusta ja tietsikkaosastolla photoshoppia ja valokuvahommia. Kannattaa kyllä aloittaa jotain uutta nyt kun talonpito ei vie niin pal aikaa. Aloita ihmeessä blogi, sillä alun tuntemukset ei enää palaa ja unehtuvat pian.. Toivotaan vähän kirkkaampia kelejä
Tätä on tulossa.. sanokaa mitä sanotte, mutta minä nautin talvesta
tkunnas:
Hienot on maisemat Gahpirilla. Tulisi vain tänne Perämeren rannallekin talvi, niin pääsisi suksilla tai lumikengillä metsään - ja aikanaan sitten jäätä pitkin lähisaariin.
teebasso:
Joop ! Minäkin vaunuasukkina oon suunnitellu halkolämmitystä vaunuun jo pitemmän aikaa kun tuota puuta on riittämiin. :P
aaoulusta:
niimpä ! josvain ei laki kiellä jonnimoisen kaminan pitämistä ja asentamista turvallisuus normeja noudattaen vaunuun niin miksikäs ei sitä laittaisi.
kaitsute:
Laittaa eristetyn kamiinan sinne pihalle ja kierrättää lämmittimen nesteet sen kautta.
Lämmönvaihdinkin ois yks vaihtoehto, jonka vesipumppu alkaisi pyörimään jos kamiinassa olisi lämpimämpää kuin vaunun omassa nestesysteemissä.
Kiehumisenesto vetopellillä samaan tyyliin, kuin vanhoissa omakotitalon puukattiloissa.
Samallahan sen autonkin laittais toimimaan puukaasulla.
Taas pellepelottomia palstalla. :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta