Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SFC Kalajärvi

<< < (4/12) > >>

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  4.07.2011     kello on 09:51 ---Anteeksi nyt vaan,mutta en jaksa ymmärtää, että ollaan lomalla ja pitää välttämättä saada PC toimimaan alueilla. Miten ihmeessä ollaan tultu toimeen ennen näitä koneita. Onko joku ennen kannettavia koneita alueelle tullessa käynyt kysymässä, toimiiko toimistossa lankapuhelin, jos täytyy vaikka soittaa johonkin.

Itse saatan pitää kännykänkin kiinni useita päiviä. Ei ole niin hengenhätä saada aina kiinni. Mielestäni nämä oletetut kiireet on pitkälti itse tehtyjä. Ollaan liian hektisiä, ei osata rentoutua ja nauttia vapaa-ajasta. ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on PC aina vaunulla mukana, eikä silti ole kiire minnekään. Kirjoittelen matkapäiväkirjaani juttuja, ja vaunun ajopäiväkirjakin on koneella 'netissä.' Muokkailen myös valokuvia rattohetkinäni.

Tätä jumittunutta ajattelutapaa voi venyttää kauemmaksi taaksepäin. Miksi vetää vaunua autolla, kun hevosilla pärjättiin ennen ihan hyvin? Tai mikrouuni, onko lomalla muka kiire jonnekin, kyllä ruoan ehtii valmistaa nuotiollakin!

atnip:
Keskitysleirimäinen huuto KLO 23 että HILJAISUUS; Mutta meno karaokepaaaarissa jatkui yli klo 24 ja juoppojen Örvellys kulmilla klo 3

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: atnip - 25.07.2011     kello on 21:17 ---Keskitysleirimäinen huuto KLO 23 että HILJAISUUS; Mutta meno karaokepaaaarissa jatkui yli klo 24 ja juoppojen Örvellys kulmilla klo 3

--- Lainaus päättyy ---

Samanlaisia havaintoja ollemme myös tehneet

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  6.07.2011     kello on 22:13 ---Ei kukaan. Olen minäkin joskus töissä ollessani vetänyt vaunua alueille, kun kyllästyin hotelliasumisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Joo niin minäkin. Ja nytkin käytännössä asustelen vaunussa, vaikka joka päivä töihin kruisailen - ja just vasta sunnuntaina se viimeksi vedettiin alueelle :P

JuhaL:
Kaksi viikkoa sitten yritimme Kalajärvelle alkuillasta. Vapaana oli enää pari paikkaa, joista kumpikaan ei parempaa puoliskoa miellyttänyt. Meneillään oli perheviikonloppu, mikä osin selittänee lähes täpötäyden alueen. Alue sinällään oli tuttu, joten mielellään olisimme sinne jääneet.

Tuuriin emme halunneet yrittää, onneksi Töysästä löytyi Sepänniemen lomakylä. Sepänniemi on kauniilla paikalla järven rannalla, hiekkapohjainen uimarantakin alueella ja pihapiirissä Töysän museo . Paikka on tasoltaan vaatimaton, mikä ei kuitenkaan juuri haitannut. Palvelu oli erittäin ystävällistä eikä hintakaan paha. Tuurin kyläkauppakin lähellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View