Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Markiisi venynyt

<< < (2/2)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 15.07.2011     kello on 22:07 ---Hävettää tunnustaa mutta olin näemmä kelannut kankaan väärinpäin sisään kun viimeksi pesin sen... :-\..grrr..olishan tuo pitänyt heti tajuta.Että nyt on sitte kokeiltu sekin ettei markiisi toimi jos sen on sisään väärinpäin kelannut.

--- Lainaus päättyy ---

 ;D  ;D  :D

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 15.07.2011     kello on 22:07 ---Hävettää tunnustaa mutta olin näemmä kelannut kankaan väärinpäin sisään kun viimeksi pesin sen... :-\..grrr..olishan tuo pitänyt heti tajuta.Että nyt on sitte kokeiltu sekin ettei markiisi toimi jos sen on sisään väärinpäin kelannut.

--- Lainaus päättyy ---
Notta jos MIES kehtaa tunnustaa tehneensä virheen ja vielä näin julkisesti niin sanonpa että on kaverilla pikkisen hyvä itsetunto.
Ei tartte muuten Kaljupäävaanari hävetä nääs se joka on ihan viaton niin heittää sen kuuluisan kiven ensimmäisenä..Meina an että niitä katkoksia on tullu ihan satavarmaan itse kullekin..

Rölli:
Ja parasta kaikessa remontti ei maksanu ku muutaman harmaan hiuksen.... jos niiton ennestäänkään jälellä ;D

JPVäisänen:
Tunnustus tuli senkin takia että jos joku joskus tekee saman virheen niin löytyypähän täältä vinkki.
Ja kattokaas nikki kertoo ettei oo harmaita hiuksia :) on vaan harmaa parta :D
Mamma pitää huolen joka tiistai,torstai ja lauantai-ilta että harmaita ei tule päähän eli suorittaa hiustenajon :) Työlästä mutta ei mua haittaa kun ei ite tarvi ajella.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 16.07.2011     kello on 10:02 ---Tunnustus tuli senkin takia että jos joku joskus tekee saman virheen niin löytyypähän täältä vinkki.
Ja kattokaas nikki kertoo ettei oo harmaita hiuksia :) on vaan harmaa parta :D
Mamma pitää huolen joka tiistai,torstai ja lauantai-ilta että harmaita ei tule päähän eli suorittaa hiustenajon :) Työlästä mutta ei mua haittaa kun ei ite tarvi ajella.


--- Lainaus päättyy ---
Sää kuullukki niihi onnellisiin jotka ei oo viel onnistunu sitä vaimoo tajuumaan ettei tost ukosta oo minnää ;D mull meinaa pari harmaata tulla ku ite joutuu kynimään ja tahtoo väli venyy helpostikki pariin viikkoon....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View