Tekniikkakeskustelut > Primus
Priimus - onko isokin vika?
jva61:
Tai sitte pikkusen raollaan joku tuuletus ikkuna. Mulla homehtu yksi auto (henkilö) kun talvehti pihassa ja lämpötila vaihteli talvella paljon, työläs on siivottava
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 17.03.2017 kello on 18:16 ---Tai sitte pikkusen raollaan joku tuuletus ikkuna. Mulla homehtu yksi auto (henkilö) kun talvehti pihassa ja lämpötila vaihteli talvella paljon, työläs on siivottava
--- Lainaus päättyy ---
En muista onko smollessa avattavia ikkunoita, oli kovin tiiviin tuntuinen vaunu.
Hymer B 654:
Netti caravaanissa on kaksi smålandi vaunua myytävänä !
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Pasi Luhtaniemi - 16.03.2017 kello on 19:29 ---
Kysymykseni on kuitenkin seuraava: Tori.fi -palvelussa myydään Smålandia 500:ta, jonka lämmitys ei toimi. Mitä seuraava voisi selkokielellä tarkoittaa?
"... kaasut koeponnistettu kesällä 2015 dokumentit löytyy, portapotta Wc. Kaikki toimii paitsi Primus lämmitin ei lähteny pelittämään kuluneena kesänä. Lämmitin huollettu 2v sitten. "
Onko lämmitin mennyttä vai korjattavissa? Löytyykö korjaustaitoisia Kouvolan läheltä?
--- Lainaus päättyy ---
Mistä sen kukaan voi tietää mikä siinä on vikana jos ei toimi, pelkkiä arvauksia kaikki. Jos ostat vaunun niin lähetä lämmitin mjo:lle niin kyllä hän kertoo onko laite korjattavissa.
Knaus-90:
Minun mielestä kannattaa pyytää myyjän näyttämään kaikki laitteet että toimivat.
Jos ei toimi, niin vaihtaa vaunua. Turha sitten kotipihassa kiroilla kun mikään ei toimi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta