Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Pikku HTPC projekti
99:
Piti keksiä wanhalle tietokoneelle uusiokäyttöä, joten tuli tehtyä siitä HTPC :)
Nyt on sitte digipoksi jolla voi nauhoittaa neljää kanavaa yhtäaikaa, ja katsella telkkaria samaan aikaan tai sitten nauhoituksia. Kaukosäätimenä toimii puhelin, ja tallennustilakaan ei lopu heti kesken (2 teraa tilaa) ;D Lisäksi digipoxi toimii myös muilta kodin tietokoneilta, joten nyt on huushollissa keskitetty tallennus ja "boxit" jokaisella... Eli esim. poika voi katsella telkkaria omalla tietsikalla, likka voi katsella nauhoituksia omalla, ja itse voin katsella olkarissa omia nauhoituksia ;)
Vielä pitäis säädellä sen verran että sais katsottua noita nauhoituksia reissun päältä netin läpi, ja myös hoitaa ajastinta reissussa. Ja ehkä päivittää nou TV kortit HD-malleihin...
Kaikea sitä nykypäivänä voi tehdä tietokoneilla ;D
Dorotea:
??? ??? ???
99:
Eli tuli tehtyä nauhoittava digiboxi wanhasta tietokoneesta.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 30.06.2011 kello on 00:07 ---Eli tuli tehtyä nauhoittava digiboxi wanhasta tietokoneesta.
--- Lainaus päättyy ---
Näin sen jotenkin ymmärsin tekstistä päätellen. Vaikka en ymmärrä miten? Mutta ei kai mun enää kuulu sitä ymmärtääkkään. Hyvä kun osaan käyttää Yläpeltoa tallennuksiin. ;D
vippe:
Mä en kans osaa käyttää digiboksin tallennusta..wanha videolaite ol paaaljon helpompi.
Hianoo ku kierrätetään kamoja! Ja vielä hienompaa et joku osaa tommosii hianoi tehdä/yhdistellä!
TAPUTAPU!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta