Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Asuntoauton putkiremontti
velnum:
että tommoset pläjäykset
Hyvä ja toimiva laadukasta letkua ja karavaani tarkoitukseen nimen omaan tarkoitettua. Biltema putki kannattaa unohtaa suosiolla ei voi verrata keskenään, tavaran on tullut tarkasteltua verrattuna keskenään kädessä.
http://www.vapaa-aika.com/epages/vapaa-aika.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2015091804/Categories/Vesi_ja_WC/Vesiletkut
kimi:
Tuo 6mm sisämitta vaan kuullostaan niin oudolta. Nuo Velnumin linkkaamat on kaikki vähintään 10mm
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: velnum - 13.03.2017 kello on 13:40 --- Biltema putki kannattaa unohtaa suosiolla ei voi verrata keskenään, tavaran on tullut tarkasteltua verrattuna keskenään kädessä.
--- Lainaus päättyy ---
Kannataa myös muistaa, että letkuja on monenlaisia. Toiset käy pikaliittimelle, toiset kiinnitetään klemmarilla.....
velnum:
Itsellä LMC 566 matkailuauto 10mm sisäputken halkaisija tällä hetkellä vesijärjestelmissä,sisä remontin yhteydessä tuli uusittua kaikkiin vesijärjestelmän putket mutta , alkuperäinen putkitus 10mm sisämittalla.Koska alan miehet suosittelevat 10mm sisämitta vähintään että paine toimisi vesijärjestelmssä silloin moitteettomasti.
Raksaus:
Kunnon mauseria en omista joten olen mitannut vain suurpiirteisesti jaulkomitta vaikuttaa olevan hieman vajaa 10mm. Olisiko putken paksuus noin millin luokkaa. Tämä siis alkuperäisessä. Autohan ei minulla uudesta asti ole ollut, mutta oma veikkaukseni on että putket saattaisivat olla jopa alkuperäiset, eli lähes kolmekymmentä vuotta vanhat. Ja koska oletan että ovat alkuperäiset niin siksi haluaisin vaihtaa samanlaisiin, koska oletan että sen on joku enenn minua jo ajatellut että tämä on se oikea. Toisaalta ainakin kiertovesipumpun uskon olevan vaihdettu, koska se on asennettu kotitekoisen näköisesti, eli onhan tuo mahdollista, että noita letkuja olisi samassa yhteydessä muokattu uuteen uskoon ja eri kokoisiksi.
Liittiminä on jonkinlaiset pikaliittimet. Laitan kuvia kunhan ehdin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta