Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaatti kiinteäksi vaunuun
kimi:
Jäähdytyksen pystyy järjestämään. Itse en laittaisi tuota konetta seinään kiinni. Catiska kertoi jo värähtelyistä ja näitten vehkeitten pärekorit ei välttämättä tykkää tuosta.
Itse harkitsisin tapaa saada laite kiinnitettyä runkoon tavalla tai toisella.
tsahkali:
Katselin yhdellä kaverilla tuollaista.
Agren kaappi oli pyärätelineellä.
Parempi olisi ollut painopisteen kannalta erillinen teline ja vain ne pyörätelineen kiinnikkeet.
Jos pelkää 'pärekorin' kestävyyttä, niin voihan sen telineen tukea runkoonkin.
Yläpäähän voisi sitten laittaa 'kevyemmän' kiinnituksen vaikka kumityynyjen kanssa.
Se toimisi sitten heilahduksen vaimentajana etu-taka suunnassa.
Jos järjestelmästä aikoo tehdä kiinteän, samalla voisi agren liittää releillä auton sähköjärjestelmään.
Ei tarvitsisi kuin käynnistää.
kimi:
Itse suhtaudun hyvin skeptisesti takaseinän pitkäaikaiseen kestämiseen. Kyllä meilläkin on fillariteline takana 4 pyörälle, mutta olen jopa harkinnut sen poistamista kokonaan.
Ehkä pelko tuon suhteen on turhaa, mutta ne muutamat autot joissa olen käynyt ja niissä on ollut kiinteä aggregaatti, resonointia on ollut.
Jos tuon toteuttaa seinään, niin ehkä tekisin niin, että pelkkä kuljetuslaatikko seinään ja aggregaatti maahan kun käyttää.
Mautoilija:
Aggrekaatti käynnissä umpinaisessa laatikossa jossa bensakanisteri. Thumbd
Taitanee vahingon sattuessa vakuutusyhtiö vetäytyä vastuustaan.
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 5.06.2017 kello on 15:11 ---Jäähdytyksen pystyy järjestämään.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä kuulisin mielelläni lisää.
kimi:
Tuuletin. Energiaa tuottavasta laitteesta otetaan hiukan sen laatikon viilentämiseen tuulettimellä/millä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta