Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaatti kiinteäksi vaunuun
Ossi66:
Minua huolettaisi tuo jäähdytyspuoli. Jos suljetussa laatikossa vain rasiaporan reiän verran jäähdytyskanavaa, mahtaa kone ylikuumeta nopeasti.
Tuonkin voi kokeilla laittamalla sen agren käymään styroxiboxiin latauskokeilun ajaksi suunnitellulla ilmanvaihdolla.
MarkoA:
Jäähdytykseen ratkaisuksi kotelon kylkeen postopuhallin ja reilu korvausilmakanava? Puhaltimeksi 230vac flekti jolle syöttö agren perästä? Aika isojakin lämpökuormia hoidellaan tälleen tuolla teollisuudessa. Eli tilan yläosaan poisto ja alareunaan korvaus. Toki tässä mallissa sitten huomioitava pöly yms lika jota kertyy hurjia määriä siihen korvausluukulle laitettavaan suodattimeen.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Harppa - 7.03.2017 kello on 13:35 ---Aurinkokenno järjestelmä ei välttämättä ole vaihtoehto, kun tämä vaunu menee vaihtoon lähivuosina. Rupee olemaan melko ahdas 580 kafi meidän perheelle, joten en ihan hirveän isoja investointeja tee tuohon. Vaikka tyrmäyksiä tuli, niin sain siltikin aivan käsittämättömän pelle peloton idean. Jos tätä lähden toteuttamaan, niin saatan ihan kuvata kyseisen hulluttelun teille.
--- Lainaus päättyy ---
Katso Harppa tosiaan tuo jäähdytys kuntoon. Ettei tule liian aikainen Kafin vaihto
Saattaahan tuota käydä pällistelemässä jos Pelottomaksi ryhdyt
Harppa:
Jep. Tuota ajattelinkin, että lätkäsen pari 110mm reikää, jotta saadaan ilmakiertämään. Tuo poistopuhallin olikin loistava lisä-idea. Mä Teukka ilmoittelen, jos tämä hanke lähtee tästä eteenpäin ;D
Turhan Höpöttäjä:
Minulla on agri mökillä vajassa sisällä. Pakoputki johdettu ulos, johon laitettu vielä mopon änäri. Ihmeen paljon vaja lämpiää vaikka tuuletusreikä on seinässä ja siinä tietsikan puhallin. Jos agri on laitettu koteloon, sitten vähintäänkin satasen reikä kumpaankin päätyyn. Toiseen reikään 120mm:n puhallin imemään ilmaa pois. Ja pakoputki ulos kolmannesta aukosta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta