Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Päiväajovalot palaa kun lataa.

<< < (2/12) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro -  5.03.2017     kello on 12:02 ---Mutta päivävalot syttyy kun vaihtaa kaukovaloille, tuo ei itseäni häiritse joten en alkanut pidemmältä kaivamaan ohjausta.

--- Lainaus päättyy ---

Pari pientä diodia ja ohjaus sekä kauko-, että lähivaloilta.

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.03.2017     kello on 12:23 ---Pari pientä diodia ja ohjaus sekä kauko-, että lähivaloilta.

--- Lainaus päättyy ---
Ei häiritse joten saa olla tuommonen.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro -  5.03.2017     kello on 12:55 ---Ei häiritse joten saa olla tuommonen.

--- Lainaus päättyy ---

Jonakin vuonna saattaa katsuria kiinnostaa.  Siihen voi mennä montakin vuotta. Mulla meni yli 10 vuotta ennen kuin katsuri huomasi, että sumutakavalo ei toimi. Oli koukun asentajan moka.

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  5.03.2017     kello on 13:30 ---Jonakin vuonna saattaa katsuria kiinnostaa.  Siihen voi mennä montakin vuotta. Mulla meni yli 10 vuotta ennen kuin katsuri huomasi, että sumutakavalo ei toimi. Oli koukun asentajan moka.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on katsonut sumutakavalon toiminnan joka kerta, myös tänävuonna. 

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.03.2017     kello on 12:23 ---Pari pientä diodia ja ohjaus sekä kauko-, että lähivaloilta.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tarvii diodeja. Rele pitkän ja lyhyen väliin, niin päivävalot sammuu kun toiset syttyy.
Noinhan ne huomiovalot aikanaan kytkettiin ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View