Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Oho ! Rajoittimet nurkkaan

<< < (5/10) > >>

K.E.V:
Olen ajellut vaununkanssa yli 25v pitkin eurooppaa. Siellä kaikenlaisia myös

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 25.02.2017     kello on 15:43 ---Niinkö kirjoitin?

--- Lainaus päättyy ---

Et mutta mielestäni olit närkästynyt siitä kun ei kerrottu että mitattiin alamäessä.
Se alamäki tekee tilanteen entistä varallisemmaksi.

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.02.2017     kello on 19:37 ---Et mutta mielestäni olit närkästynyt siitä kun ei kerrottu että mitattiin alamäessä.
Se alamäki tekee tilanteen entistä varallisemmaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Ja kirjoitit sitten kuitenkin aivan toista kuin mitä "olit mielestäsi". 

Se, että kirjoitin jutun olevan ylen propagandaa, ei tarkoita että olisin närkästynyt. On vaan urpoa touhua valtakunnan ns. ykkösuutisoijalta jättää oleellinen osa asiaa kertomatta.

Siinä taas  toukohousut tuon jutun pohjalta jauhaa  essonbaarissa suu vaahdossa  että rekat vetää Helsingistä Ouluun nelostietä ainakin sataakolmeakymppiä.
Mun puolesta vetäkööt vaikka kahtasataa, pääsevätpähän ainakin helpommin ohi.

K.E.V:
No minä ainakin olisin kauhuissani mikäli pojanklopit sliksirenkailla vetäisivät liikkuvalla pommilla noitanopeuksia. >:D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: turhapuro - 25.02.2017     kello on 12:36 ---Hyvää propagandaa taas YLEltä, missään kohtaa ei jutussa muistettu mainita että suurimpien ylitysten  mittauspaikka on jyrkän alamäen lopussa. -tasaisella nuo romut kulkee edelleen max 89km/h.
Miksei julkaistu mittaustuloksia myös ylämäen päältä?

--- Lainaus päättyy ---

1. Poliisi ei ole mitannut.
2.Jos poliisi on mitannut (tuskin on), niin ei ole kertonut.

Syytät YLEä tuosta. Mutta ei kai voi kertoa sellaista, mitä ei tiedä.

Mikä ihmeen vimma sulla on puolustella tuollaista laittomuutta? Taidat olla kortin menettänyt rekkakuski jonkun alamäen takia kun rekassasi ei ollut jarruja!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View