Tekniikkakeskustelut > Truma
Truma 3002 temppuilee
Kah vaanari:
Juu siis ongelma sellainen että lämmittimessä ylläpitoliekki palaa kyllä pienessä polttimessa muttei sytytä sitä kunnon lämmitys liekkiä viereen kun silloin tällöin (harvoin)!! Oli mulla pöydällä purettuna ja putsattavana eli kaikki tilpehöörit irti ja puhdistus. Poltin toimi sitten ruuvipenkissä kuin ajatus, mutta kasattuna paikalleen asennettuna taas vaan ylläpitoliekki palaa :o
Liekkö paineenalennin vika vaiko mikä??
Punkampperi:
Mitään en tuohon osaa vastata mutta mulla kanssa pientä häirää joten vastakysymys...
Paljonko otti aikaa purkaa ja kasata kyseinen härveli jos laskee tupakkitauot mukaan?
Oon tässä reissun päällä niin siksi kyselen että jos tulee osatarpeita niin on purettuna ennenkuin joku karavaanitarvikeput ka sulkee ovensa. Ja on sitten myös kasattuna ennenkuin tulee kylmä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Kah vaanari - 23.02.2017 kello on 14:35 ---Liekkö paineenalennin vika vaiko mikä??
--- Lainaus päättyy ---
Toimiikos muut kaasuvehkeet?
Kah vaanari:
Juu no näitähän ei saa korjailla kun ammatikseen noita töitä tekevät Thumb btw mutta kyllä siinä puolikas päivä meikäläisellä vierähti ja muutakin hommasin välissä, sinänsä iisi homma
Kah vaanari:
Juu toimii
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta