Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Ohjekirjat sähköisessä muodossa?

<< < (2/6) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 23.02.2017     kello on 11:41 ---Olisiko paikkaa johon voisi ladata PDF muodossa olevan käyttöohjeen?
Vai teenkö uuden kirjoituksen johon laitan liitteenä käyttöohjeen?
Minulla on Hymer 2006 ohje PDF-muodossa, sen koko on hiukan yli 6Mb

--- Lainaus päättyy ---
Käytä vaikka Onedriveä ja siitä linkki foorumille.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.02.2017     kello on 14:06 ---Käytä vaikka Onedriveä ja siitä linkki foorumille.

--- Lainaus päättyy ---

Vaan tuokin linkki on voimissaan vain niin kauan kun ko. henkilö jakaa sen OneDrivestaan. Ei meinaan ole 1 eikä 2 blogiakin kun on linkitelty ajan saatossa eri forumeille kuvineen ja juttuineen lukuisia kertoja, mutta kun hemmolla vermes vaihtuu, niin tuo blogigikin katoaa kohta bittiavaruuteen ja näin on eri forumit täynnään toimimattomia linkkejä :(

Eemika:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.02.2017     kello on 15:35 ---Vaan tuokin linkki on voimissaan vain niin kauan kun ko. henkilö jakaa sen OneDrivestaan. Ei meinaan ole 1 eikä 2 blogiakin kun on linkitelty ajan saatossa eri forumeille kuvineen ja juttuineen lukuisia kertoja, mutta kun hemmolla vermes vaihtuu, niin tuo blogigikin katoaa kohta bittiavaruuteen ja näin on eri forumit täynnään toimimattomia linkkejä :(

--- Lainaus päättyy ---

Juu, tuo tiedostojen säilytys pitäisi olla samassa paikassa / samalla palvelimella kuin itse tämä foorumisofta. Silloin riski linkkien rikkoutumiseen olisi pienempi. Tai sitten liitetiedostot suoraan dokumenteille niin ei tarvitsisi linkittää lainkaan.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.02.2017     kello on 15:35 ---Vaan tuokin linkki on voimissaan vain niin kauan kun ko. henkilö jakaa sen OneDrivestaan. Ei meinaan ole 1 eikä 2 blogiakin kun on linkitelty ajan saatossa eri forumeille kuvineen ja juttuineen lukuisia kertoja, mutta kun hemmolla vermes vaihtuu, niin tuo blogigikin katoaa kohta bittiavaruuteen ja näin on eri forumit täynnään toimimattomia linkkejä :(

--- Lainaus päättyy ---
Laittaa sen omaan Onedriveen, kai sen muistaa ettei pois ota. :D

--- Lainaus käyttäjältä: Eemika - 23.02.2017     kello on 15:43 ---Juu, tuo tiedostojen säilytys pitäisi olla samassa paikassa / samalla palvelimella kuin itse tämä foorumisofta. Silloin riski linkkien rikkoutumiseen olisi pienempi. Tai sitten liitetiedostot suoraan dokumenteille niin ei tarvitsisi linkittää lainkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Jep, tuo on aika iso tuo tiedosto.

Teukka-74:
Mä ihmettelin sitä ettei voinut pdf kuvaa liittää juttuun? Onko näin?

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View