rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hallitus suunnittelee matkailuautojen 80km/h rajoituksen poistoa  (Luettu 35615 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Ahah, jankkaaminen on taas aloitettu. Montako kymmentä kulkimen omistaja on saanut sakot satasen alueella, ajaen satasta lätkättömällä autolla. Uskoisi ettei yhtään kymmentä, uskoisin ettei yhtään kappaletta.   ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:16
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Ahah, jankkaaminen on taas aloitettu. Montako kymmentä kulkimen omistaja on saanut sakot satasen alueella, ajaen satasta lätkättömällä autolla. Uskoisi ettei yhtään kymmentä, uskoisin ettei yhtään kappaletta.   ;D

Kutakuin ekan kerran olen höpön kanssa samaa mieltä.   Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Kutakuin ekan kerran olen höpön kanssa samaa mieltä.   Thumb

Voe tokkiisa, kerta se on ensimmäinenkin.  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
Ja aiemmin on moneen otteeseen pidetty vastuuttomana idioottina sitä, joka rikkoo 80 nopeuden, jos kaikki eivät ole vöissä, ei ole 100 lätkä, tai ei ole airbaggia tms.
Nyt kun laki sen sallii, niin on turvallista ajaa niin paljon kuin kulkineella pääsee. Huomioiden tietty tiekohtainen rajoitus.  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Kannattaa kokeilla sakon saamista ajamalla yli 3500 kg matkailuautolla muutaman kameratolpan, jotka ovat satasen alueella, ohi sataa (todellista) ajaen.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:35
  • Callengr
Ei kait 100 kovempaa sentään saa ajaa! Eikä kait pakullakaan?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Kannattaa kokeilla sakon saamista ajamalla yli 3500 kg matkailuautolla muutaman kameratolpan, jotka ovat satasen alueella, ohi sataa (todellista) ajaen.
Ei napsahda :) Vaikkei se 3500 kiloa kyllä täytykään  :-[

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:28
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Ei kait 100 kovempaa sentään saa ajaa! Eikä kait pakullakaan?

Lainaus Caravan-lehdestä:

Lainaus
Kevyet matkailuautot ja pakettiautot noudattavat jatkossa siis vain tiekohtaisia nopeusrajoituksia.

Siis moottoritiellä 120 mahdollista.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Ja aiemmin on moneen otteeseen pidetty vastuuttomana idioottina sitä, joka rikkoo 80 nopeuden, jos kaikki eivät ole vöissä, ei ole 100 lätkä, tai ei ole airbaggia tms.
Nyt kun laki sen sallii, niin on turvallista ajaa niin paljon kuin kulkineella pääsee. Huomioiden tietty tiekohtainen rajoitus.  ::)
Nyt tuleekin sitten lisää näitä tikittäviä aikapommeja, ikä,terveys,kokemus, ynnä muut seikat.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
Nyt odotankin jonkun sanovan, ettei aio lain tullen nostaa ajonopeuttaan, koska se ei ole turvallista.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:28
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Nyt odotankin jonkun sanovan, ettei aio lain tullen nostaa ajonopeuttaan, koska se ei ole turvallista.

Minä en aio nostaa nopeuttani. Nykyisin käyttämäni, hieman enemmän kuin rekat, on sopiva minulle.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:16
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Nyt odotankin jonkun sanovan, ettei aio lain tullen nostaa ajonopeuttaan, koska se ei ole turvallista.

Ehei...  :D
Sanon että se ei ole taloudellista eikä mukavaa. Turvallisuudessa tuo ylhäällä istuminen ja paino tuo monissa tilanteissa etua esim. 2018 Toyota Yarikseen verrattuna (joka on nykyaikainen ja 'turvallinen')

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:45
hui...tollanen 80 luvun alun pehmennyt ducaatto hajoaa jo siitä ajoviimasta 120kmh  :o

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:44
  • viva la France
Minä taas olen sitä mieltä että samassa uudistuksessa pakollinen ajokoe kaikille jotka ajavat yli 2 m leveällä tai yli 5 m pitkällä laitteella tiellä. Tänä kesänä yksi vanne väistössä kun ei nuperokuljetin sopinut omalle 4 m leveälle kaistalle. Kaksi muuta tapausta jäi ohittamatta 600 km matkalla. Eli b korttiin lisäkoe ;)


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:16
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Minä taas olen sitä mieltä että samassa uudistuksessa pakollinen ajokoe kaikille jotka ajavat yli 2 m leveällä tai yli 5 m pitkällä laitteella tiellä. Tänä kesänä yksi vanne väistössä kun ei nuperokuljetin sopinut omalle 4 m leveälle kaistalle. Kaksi muuta tapausta jäi ohittamatta 600 km matkalla. Eli b korttiin lisäkoe ;)

No ei tuo kaista aina riitä sille edellä mainitulle Yariksellekkaan. Millähän sen estäisi...