Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Mistä hyvää 5630 led nauhaa

(1/3) > >>

nikosay:
Eli hakusessa seuraavaa

Mistä hyvää 5630 led nauhaa. Ebayssa on kyllä mutta mikä niistä on hyvää.

kokemuksia kiitos

Yrjö:
  Mä oon tuolta ottanut jo yli miesmuistin.
   http://www.pedeled.fi/epages/pedeled.sf/fi_FI/?ObjectID=1649463

HiTec:
Onko niitä huonojakin? Toki autokäytössä voi ollla ettei kaikki kestä ylijännitettä kovin pitkään, mutta noin kotikäytössä 12VDC teholähteellä syötettyinä palavat kyllä moitteetta vuodesta toiseen kaikki mitä olen ihan randomina eri myyjiltä eBaysta tilaillut. Keittiössäkin yläkaapin alle valolistan takapintaan liimattuna välitilan seinälevyn kautta epäsuorasti heijastettuna tuollainen vitivalkoinen 5050 nauha valaisee koko työtilan erittäin hyvin Thumb

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.02.2017     kello on 15:48 ---Onko niitä huonojakin? Toki autokäytössä voi ollla ettei kaikki kestä ylijännitettä kovin pitkään, mutta noin kotikäytössä 12VDC teholähteellä syötettyinä palavat kyllä moitteetta vuodesta toiseen kaikki mitä olen ihan randomina eri myyjiltä eBaysta tilaillut. Keittiössäkin yläkaapin alle valolistan takapintaan liimattuna välitilan seinälevyn kautta epäsuorasti heijastettuna tuollainen vitivalkoinen 5050 nauha valaisee koko työtilan erittäin hyvin Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Yleensä nuo LED-polttimot, niin nauhoissa kun muutenkin,  on 9-32V välille tarkoitettuja, joten eipä niihin 12V järjestelmässä ylijännitteitä pääse syntymään

palokurki:
Minä en ole Ebaystä saanut vielä yhtään hyvää ledi-tuotetta. Bilteman valot ovat toistaiseksi kestäneet matkailuautokäytöss ä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View