Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Kiinasta tilaaminen
Stara:
Tulkitsinko väärin, hyväksyvät PayPalin?
4. Payment
yoycart.com ensure the safety and accuracy of every payment. We will check the received data, including name, order number, the payer, the payment date, total amount, the quantity of order and personal account. We also ensure safety and legality of our consumers in the payment.
We will finally confirm your payment according to the total amount and the payment methods. And we also accept a variety of payment methods: PayPal, Credit card and Western union.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 12.02.2017 kello on 13:53 ---Tulkitsinko väärin, hyväksyvät PayPalin?
4. Payment
yoycart.com ensure the safety and accuracy of every payment. We will check the received data, including name, order number, the payer, the payment date, total amount, the quantity of order and personal account. We also ensure safety and legality of our consumers in the payment.
We will finally confirm your payment according to the total amount and the payment methods. And we also accept a variety of payment methods: PayPal, Credit card and Western union.
--- Lainaus päättyy ---
Yhteys kuitenkin oli suojaamaton, joten tietoturva epäilytti.
Maksu sinänsä olisi varmaan mennyt oikein, mutta minne muualle olisi maksutiedot päässeet, se hirvitti.
Aippe:
Tilasin perjantaina Kiinasta automaativaihteisto n solenoideja. Myyjä ilmoitti, etteivät myy jos ei ole rekisteröitynyt Paypaliin. Onneksi oli se puoli kunnossa.
Hauho:
Mitä jos käyttää kortin luottopuolta?
Jos tavaraa ei tule niin laskuhan tulee luottoyhtiöltä vasta 2-6 viikon kuluttua jonka voi kiistää eli ilmoittaa pankille että lasku on aiheeton toimittamattoman tavaran vuoksi. Samalla voi jättää kiellon ko yhtiön laskujen vastaanotosta.
Minä kaduin erästä ostoani ja toimin noin, ei tullut tavaraa eikä laskuja sen koommin. Tuskin olen kovin suosittu tuossa yhtiössä?
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 12.02.2017 kello on 19:25 ---Mitä jos käyttää kortin luottopuolta?
Jos tavaraa ei tule niin laskuhan tulee luottoyhtiöltä vasta 2-6 viikon kuluttua jonka voi kiistää eli ilmoittaa pankille että lasku on aiheeton toimittamattoman tavaran vuoksi. Samalla voi jättää kiellon ko yhtiön laskujen vastaanotosta.
Minä kaduin erästä ostoani ja toimin noin, ei tullut tavaraa eikä laskuja sen koommin. Tuskin olen kovin suosittu tuossa yhtiössä?
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan luotolla tulee ostaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta