rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kiinasta tilaaminen  (Luettu 13854 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:07
    • Matkailuvinkkejä
Kiinasta tilaaminen
« : 12.02.2017 kello on 13:19 »
Minulla on GPS loggeri josta on hajonnut muistipiiri Q32A-100HIP.
Edullisimmin se löytyisi tuolta http://www.yoycart.com/Product/14421342744/
Mutta maksaessa yhteys ei ole suojattu, joten jätin tilauksen vaiheeseen.

Onko teillä ollut ongelmia Visan kanssa Kiinan maksuissa?
Ilmeisesti Kiinalaiset firmat eivät saa salata yhteyttään, nyt mietinkin uskaltaisiko tunne antaa Visan tiedot.
Onko kokemuksia.

Muualta tilatessa pahimmillaan toimituskulut ovat jopa 60€

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #1 : 12.02.2017 kello on 13:36 »
Ebaysta näyttää löytyvän.
http://www.ebay.com/itm/5pcs-cFeon-EN25Q32A-100HIP-Q32A-100HIP-SOP8-IC-Chip-/400413817649
Niitä saa särkeä enemmänkin, paketissa 5 kpl ja toimitus sisältyy hintaan. Myyjällä 99,7% suositukset. Thumb

Ebay on siitä turvallinen että kortin tietoja ei anneta myyjälle vaan paypalille joka toimii maksun välittäjänä. Yhtään tavaraa ei ole jäänyt saamatta. Tilasin 160W aurinkopaneelin säätimineen. Eilen tuli ilmoitus että paneli on laivattu ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:40
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #2 : 12.02.2017 kello on 13:40 »

Ebay on siitä turvallinen että kortin tietoja ei anneta myyjälle vaan paypalille joka toimii maksun välittäjänä.



Eihän kortin tietoja ole pakko antaa PayPalillekaan. Kyllä maksuu hoituu muutoinkin?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:40
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #3 : 12.02.2017 kello on 13:42 »

Onko teillä ollut ongelmia Visan kanssa Kiinan maksuissa?

Onko kokemuksia.

Muualta tilatessa pahimmillaan toimituskulut ovat jopa 60€

Älä anna kortin tieto Kiinaan (minun neuvo). Käytä maksuun PayPalia, mutta älä anna kortin tietoja heillekään (minun neuvo).

Näin olen itse hoidellut ebay-ostokset puolenkymmentä vuotta.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:07
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #4 : 12.02.2017 kello on 13:46 »
Löysin ebaysta http://www.ebay.com/itm/400413815633
Tilasin varalta kolme.
Tuo Kiinan kohde oli siitä hankala, että maksaa olisi voinut vai kortilla suojaamattoman yhteyden yli, joten se siitä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:40
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #5 : 12.02.2017 kello on 13:53 »
Tulkitsinko väärin, hyväksyvät PayPalin?

4. Payment
yoycart.com ensure the safety and accuracy of every payment. We will check the received data, including name, order number, the payer, the payment date, total amount, the quantity of order and personal account. We also ensure safety and legality of our consumers in the payment.
We will finally confirm your payment according to the total amount and the payment methods. And we also accept a variety of payment methods: PayPal, Credit card and Western union.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:07
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #6 : 12.02.2017 kello on 14:03 »
Tulkitsinko väärin, hyväksyvät PayPalin?

4. Payment
yoycart.com ensure the safety and accuracy of every payment. We will check the received data, including name, order number, the payer, the payment date, total amount, the quantity of order and personal account. We also ensure safety and legality of our consumers in the payment.
We will finally confirm your payment according to the total amount and the payment methods. And we also accept a variety of payment methods: PayPal, Credit card and Western union.

Yhteys kuitenkin oli suojaamaton, joten tietoturva epäilytti.
Maksu sinänsä olisi varmaan mennyt oikein, mutta minne muualle olisi maksutiedot päässeet, se hirvitti.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:11
  • Pahkakoski
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #7 : 12.02.2017 kello on 19:11 »
Tilasin perjantaina Kiinasta automaativaihteisto n solenoideja. Myyjä ilmoitti, etteivät myy jos ei ole rekisteröitynyt Paypaliin. Onneksi oli se puoli kunnossa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:48
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #8 : 12.02.2017 kello on 19:25 »
Mitä jos käyttää kortin luottopuolta?
Jos tavaraa ei tule niin laskuhan tulee luottoyhtiöltä vasta 2-6 viikon kuluttua jonka voi kiistää eli ilmoittaa pankille että lasku on aiheeton toimittamattoman tavaran vuoksi.  Samalla voi jättää kiellon ko yhtiön laskujen vastaanotosta.
Minä kaduin erästä ostoani ja toimin noin, ei tullut tavaraa eikä laskuja sen koommin.  Tuskin olen kovin suosittu tuossa yhtiössä?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #9 : 12.02.2017 kello on 19:43 »
Mitä jos käyttää kortin luottopuolta?
Jos tavaraa ei tule niin laskuhan tulee luottoyhtiöltä vasta 2-6 viikon kuluttua jonka voi kiistää eli ilmoittaa pankille että lasku on aiheeton toimittamattoman tavaran vuoksi.  Samalla voi jättää kiellon ko yhtiön laskujen vastaanotosta.
Minä kaduin erästä ostoani ja toimin noin, ei tullut tavaraa eikä laskuja sen koommin.  Tuskin olen kovin suosittu tuossa yhtiössä?
Nimenomaan luotolla tulee ostaa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:07
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #10 : 12.02.2017 kello on 19:51 »
Mitä jos käyttää kortin luottopuolta?
Jos tavaraa ei tule niin laskuhan tulee luottoyhtiöltä vasta 2-6 viikon kuluttua jonka voi kiistää eli ilmoittaa pankille että lasku on aiheeton toimittamattoman tavaran vuoksi.  Samalla voi jättää kiellon ko yhtiön laskujen vastaanotosta.
Minä kaduin erästä ostoani ja toimin noin, ei tullut tavaraa eikä laskuja sen koommin.  Tuskin olen kovin suosittu tuossa yhtiössä?

Ongelmana koen tuossa suojaamattomassa yhteydessä laskujen tulon ostoksista joita en ole tehnyt.
Tilatut tavarat yleensä tulee, mutta luottokorttitietoje n joutuminen kolmannen osapuolen käsiin huolettaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #11 : 12.02.2017 kello on 19:59 »
Muutaman vuoden olen käyttänyt Paypal maksua ulkomaan ostoksissa ja hyvällä menestyksellä .
Pari kertaa on Ebay:ssa käynyt että maksustani huolimatta myyjästä ei ole kuulunut mitään niin parin viikon sisällä olen asiasta ilmoittanut ja saanut rahani takaisin .
Eli noihin kahteen firmaan luotan kyllä täydellisesti.
Yksittäisillä verkkokaupoilla missä maksumuotona on Paypal ,ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia tai murheita .
Autonosien verkkokaupoissa kun on joutunut palauttamaan osia on maksunpalautukset toimineet ihan niinkuin on luvattukin.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:22.11.2018 kello on 11:04
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #12 : 17.02.2017 kello on 17:48 »
Itsehän käytän kiinalaisia verkkokauppoja ja ebayta enemmän kuin paikallista R-kioskia, ja vain ja ainoastaan niitä verkkokauppoja joissa käy Paypal. Syynä tähän on juurikin se luotettavuus ja varmuus korttitietojen säilymisestä.
Paypal tilin kun tekasee visa kortille niin on varmaa että aina saa rahat takaisin epäselvissä tilanteissa, kyseessä on kuitenkin maailman suurimmat toimijat alallaan.
Myyjät ebayssa ja verkkokaupat maailmalla eivät voi "häröillä" tai harrastaa vilunkia kyseisten toimijoiden kanssa, vilunki selviää heti ja bisnes loppuu lyhyeen.
Voin kyllä suositella, sitä on helppo käyttää myös myydessä jotain ebayssa.

- Andy      Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #13 : 19.02.2017 kello on 14:43 »
Ebayssa myyminen ei ole ihan helppo juttu. Kas kun Suomi on niitä maita, joissa voi vain ostaa ebaysta.

Hauholle, tilasin jonkun tietsikkaohjelman ebaysta ja erehdyin maksamaan luottokortilla. Reklamaatioista huolimatta myyjä ei reagoinut "rahat takaisin" vaatimuksiini.
Soittelin sitten pankkiini ,Nordea, josta kyseltiin aika tarkkaa homman kuvio.

Suostuivat sitten pidättämään maksun, mutta sepä edellytti uuden kortin hankkimista.
Tämä viime syksynä. Paypal on ehdottomasti luotettavin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Kiinasta tilaaminen
« Vastaus #14 : 19.02.2017 kello on 15:12 »
Aurinkopaneli tuli alle viikossa kotiintuotuna Thumb
Kattokiinnkesarjan toimittajasta ei kuulunut mitään. Laitoin myyjän palautteeseen asiaan liittyvän suosituksen. Heti tuli myyjältä spostia jossa pahoitteli ja kyseli miten palaute paranisi. Ilmoitin odottelevani tilaamani tavaraa.