Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Datan käyttö ja puhelut Euroopassa 2017

<< < (9/10) > >>

eura665:
Hienosti pelittänyt meillä soneran liittymät, ollut muutamanvuoden ja kiva reissailla kun pohjoismaissa saanut käyttää kuten kotonaan. Nyt päivitin liittymätyypin että sain tuon koko eta alueen kun käytiin muidenmakaamilla. Hinta nousi 3e per kuukausi, mutta puhelut ja viestit putosi puoleen edellisestä paketista. Minulle se on merkityksetöntä kun ei nykyisestäkään mene edes kolmasosaa, paljonpuhuvien kannattaa kyllä luke tarkkaan uudet "parannetut" liittymätarjoukset.

Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla

pamaus:
Minulla on nyt uusi Telian liittymä jossa on eu-alueella 15gt datayhteyttä ja pohjolassa rajaton.

Täällä Lyypekissä tämä liittymä toimii huonosti.

Täällä leirintäalueella 4g niinkuin nyt ja välillä ei koko verkkoa. Heittelee tosi paljon.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.06.2017     kello on 21:28 ---Minulla on nyt uusi Telian liittymä jossa on eu-alueella 15gt datayhteyttä ja pohjolassa rajaton.

Täällä Lyypekissä tämä liittymä toimii huonosti.

Täällä leirintäalueella 4g niinkuin nyt ja välillä ei koko verkkoa. Heittelee tosi paljon.

--- Lainaus päättyy ---

Niin edistyksellinen kuin saksa onkin niin siellä on katvealueita aika paljon. Tuli ihan vanhat ajat mieleen kun keväällä piti mennä ulos puhumaan kännykällä että on kenttää...

Alan:
Elisa ilmoitti, että 7,8 euroa maksaa giga dataa Englannissa. Telian 10 gigan paketista enää 2 gigaa jäljellä. Pitää laittaa Here offlineen.

K.E.V:
Eikös ne kartat ole jo ladattuna? Puhutaan mobiilidatasta. Esim eilisellä kierroksella olimme syömässä. Paikka niin rotkossa ettei kännyköille ollut sinkkua, mutta ravintolan ilmainen wlan oli sikanopea. Ammattitasolla äkkiä arvioisin 100/100 nopea. Vertasin vauhtiin millä 3-4 megan kuvat lähti bitteinä .orgin palvelimelle. Itä-eurooppa rules  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View