Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Datan käyttö ja puhelut Euroopassa 2017

<< < (7/10) > >>

kimi:
Minulla nousee eniten käyttämäni 19,90 -> 26,90 12kk ja sen jälkeen 29,90/kk Vuodessa  50% korotus mikäli tuon vaihtaisin.
Tabletin liittymä pysyisi suunnilleen samana

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 25.03.2017     kello on 13:25 ---Minulla nousee eniten käyttämäni 19,90 -> 26,90 12kk ja sen jälkeen 29,90/kk Vuodessa  50% korotus mikäli tuon vaihtaisin.
Tabletin liittymä pysyisi suunnilleen samana

--- Lainaus päättyy ---
Tätä juuri tarkoitin, mutt mainos olikin tehty sokeille :)

Alan:
Muutos on minulla pienempi, onneksi. Voitolle jään varmasti, vs. erillinen liittymä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi -  6.02.2017     kello on 19:22 ---Vähän alkaa menemään OT:ksi mutta... mihin / paljon teillä menee tuota dataa ja mistä kustannuksista puhutaan?

Itsellä oli viime kesän 4 viikon euroreissulta (=1 kk) puhelinlasku n. 160e kun se normaalisti kotimaassa huitelee noin 40-50 e/kk suuruusluokassa.

En rajoita käyttöä sen enempään kotimaassa kuin ulkomaillakaan. Päivänvastoin, surutta puhun, tekstaan ja käytän dataa.

Vaikka lomalla ollaan lomalla niin itse olen tarvittaessa tavoitettavissa työn puolesta sielläkin ja meilit tulee läpi ja jotain pakollista saatan hoitaa koneen kautta luurin toimiessa nettiyhteytenä.  Mutta dataa menee someen, surffaamiseen, appseihin etc varmasti suurin osa.

--- Lainaus päättyy ---

Tämän verran tässä kuussa:

Alan:
Mulla on koko perheen laskut viitisenkymppiä kuussa. Nousua tulee tuon ansiosta 1,90 kk 2-4 liittymästä, joka sitten nousisi 12 kk jälkeen viitosen lisää, mutta silloin voin itse vaihtaa mihin huvittaa. Näköjään nuo pikkuliittymät, mitkä lapsilla on, kallistuisi rajusti 12 kk jälkeen. Enpä taida muuttaa niitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View