Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Datan käyttö ja puhelut Euroopassa 2017

<< < (5/10) > >>

K.E.V:
Englannissa kun olen kierrellyt useamman kerran , alueiden wi-fi:t ovat olleet alueiden asukkaille maksuttomia.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.02.2017     kello on 07:50 ---Englannissa kun olen kierrellyt useamman kerran , alueiden wi-fi:t ovat olleet alueiden asukkaille maksuttomia.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä tietää, ettei ota turhan isoa datapakettia. Osa öistä ollaan stellplatzeilla ja data on hyvä olla käytössä alueen ulkopuolellakin, joten hyvä hankkia jonkinlainen. Voi jopa kääntyä tuon alun perin esitetty koko Euroopan liittymä parhaaksi valinnaksi.

Edit: viime vuonna kokeilin käyttää enemmän soneran liittymän dataa, summia en muista, mutta kalliiksi tuli kun otin liittymän erikseen reissua varten. Suomessa puhun aika vähän, mutta käytän dataa runsaasti eri tarkoituksiin, joten on Tele Finlandin liittymä.

K.E.V:
No itselläni rajaton data kotimaassa. Ulkomailla olisi 5€/vrk. Ei vaan huvita käyttää. Tulee @ kaikenlaista ja ei lomalla jaksa kuunnella pimputusta vyöstä. Perkkaa mailit aina kun siltä tuntuu.

Petteri81:
Eikös soneralla kuulu 600mt/kk Euroopassa? Vielä jos sopivasti kuukausi vaihtuu kesken reissun, niin saa toisenkin 600mt. Lisäpaketit 100mt/vrk maksaa 2,99€. Lisäpaketit on tilattava tekstarilla, joten vahinkoja ei satu. Itse en säästellyt yhtään netin käyttöä, eikä sielä kovin kummoinen lasku tullut.

Alan:
Uusi Telia ratkaisi ongelman kertaheitolla. Nyt on jokaisessa laitteessa reilusti dataa käytössä EU- ja ETA -alueella.

Tuolta lisää: https://www.telia.fi/uusi-yhteys

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View