Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuautoa ostamassa!

<< < (11/28) > >>

Alan:
Arska on minun muistin mukaan monesti kertonut Adrian kylmyydestä ihan "paikan päältä".

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.01.2017     kello on 23:00 ---Arska on minun muistin mukaan monesti kertonut Adrian kylmyydestä ihan "paikan päältä".

--- Lainaus päättyy ---

On ja muistaakseni järjettömästä kaasunkulutuksesta

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.01.2017     kello on 22:54 ---Sinulla on luultavasti ollut eniten erilaisia vuosien varrella ja ilmeisesti kokemusta myös niitten talvikäytöstä

--- Lainaus päättyy ---

Monia on ollut. Talvikäyttöä ei hirveän paljoa,  jonkun verran kuitenkin. Suurin osa lämmittimistä on ollut Truman C6002EH. LMC:ssä taisi olla pystyalde ja PP:ssä 3010. Kaikilla olen pärjännyt, vaikka pientä hienosäätöä olen kaivannut joihinkin ja jokuseen tehnytkin. Niin pitkiä aikoja en ole ollut, että monenkaan energian kulutukseen en voi sanoa mitään. Eikä ole ollut kiinnostustakaan ennen kuin näitten viimeisempien kanssa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.01.2017     kello on 21:38 ---Arska kommentoi ja totesi ettei hänen autonsa toimi talvimatkailuun. Sinä siihen tarrasit kiinni ja tuomitsit sitte tuhansia muita. Hyvin heikolla kokemuspohjalla vielä, kokeilisit edes muita vaihtoehtoja ennen kuin kommentoit.

--- Lainaus päättyy ---

Minun on vaikea muita kokeilla, kun kulkimen vaihtaminen ei kuulu karavan harrastuksiini. ;)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.01.2017     kello on 23:48 ---Minun on vaikea muita kokeilla, kun kulkimen vaihtaminen ei kuulu karavan harrastuksiini. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ei mutta kuitenkin annat "asiantuntija" lausuntoja asioihin jotka itse myönnät ettet tunne. Minusta pysyminen tosiasioissa olisi hyvä tavoite itse kullekin keskustelussa jonka perusteella saatetaan tehdä isojakin päätöksiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View