Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautoa ostamassa!
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Motokoski - 27.01.2017 kello on 14:22 ---Kokemusta vain trumatikilla olevista Adrioista muutamalta talvelta eikä vielä ole paleltumaan päässyt. Jossain -30 asteen tietämissä olleet kylmimmät yöt.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten jo monesti oon julki tuonut niin meidän vm 05 adrialla ei talvella tee yhtään mitään. Se on oikeesti 3 vuodenajan auto.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.01.2017 kello on 20:10 ---Integroidun kanssa ei talvella tarvitse ohjaamopeittoa, muuten puoli-integroidulla pärjää hyvin, etenkin 3/4 käyttäjä.
--- Lainaus päättyy ---
Integroituja(kin) on erilaisia tuossa suhteessa. Kaikissa sivulasit eivät ole kaksinkertaisia. Ja tuulilasi vaatii talvella lämpöpeitteen, muuten se on jäässä. Eikä haittaa vaikka kaksinkertaiset sivulasitkin lisäeristetään ulkopuolisella peitteellä.
Alan:
^
Vähän turhan ehdottomasti kirjoitin - varmasti noin. Sanotaan, että peltiohjaamoisessa sen tarvii aikaisemmin, suhteessa viilenemiseen.
Camper:
Kyl adriassa on paljon muovia.Katto ainakin -09 vuotisessa. Tv.antennin läpivienti reikää poratessa tuli huomattua. Isälläni on -09 silver coral 680sp 3.0ducato ja kyydissä ollessa kaikki paikat narisee sisällä. Narinaa kuuluu kyllä ulkonakin,kun kuuntelin kerran isän peruuttaessa pihalle. Muuten kyllä hieno ulkoa ja sisustakin siistiä työtä kaikkine makuuhuone luksus suihkuineen ym.ym :)
jus66si:
Toi natinajuttu on kyllä juu erikoinen. Olen ajanut kerran 09 mallisella matkailuautolla ja kyllähän sitä natinaa kuului. Mulla ei kyl toi hymeri natise. Tytär kyllä heti protestoi jos kuuluu joku ylimääränen hermoja rassaava ääni. Onhan se ikävää jos natinakopissa istuu pitkänkin matkaa. Kerran halkes renkaan pinta 130 tiellä ja jo koputteli likka olkapäähän.. " Iskä mikä hitsin moukutus kuuluu" :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta