Tekniikkakeskustelut > Primus

Hobby 610 -84 kiehumisongelmia primuksella

<< < (3/4) > >>

mjo33400:
Onkos tuossa vaunussa Primus 2480:nen?

50 v. vaunuilua:

--- Lainaus käyttäjältä: Kafi-580 - 27.01.2017     kello on 19:16 ---No eiköös se valmistajan moka ole jos solat ei toimi niinku pitäs 😇 En oo missään näillä keleillä törmännyt noin kuumiin pattereihin, muuta kuin lämmön nosto vaiheessa 😐 Tuota ny 1.5 vuotta yrittäny saada toimimaan.... Mutta onneksi on tuo luottopeli Kafi 😉

Kai se täytyy luovuttaa ja antaa mokoman olla ja jättää talvireissut pois 😕

--- Lainaus päättyy ---
Tuohon aikaan primus lämppärit asennettiin yleensä täällä Suomessa ja patterimetrejä ei asennettu yhtä monta metriä kuin kotimaisiin vaunuihin,käytettiin paljon kumiletkuja ja lämpösolat eivät toimineet,tyynyjen selkänojat piti vetää yöksi irti seinästä ,jos pakkasta oli ennemmän.

mjo33400:
^ Tämä oli erittäin hyvä huomautus. Thumb Jos kysytte, että mistä minä olen saanut paljon faktatietoa Primuksista, niin yllä oleva kaveri on autanut todella paljon. Thumb

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 27.01.2017     kello on 20:51 ---^ Tämä oli erittäin hyvä huomautus. Thumb Jos kysytte, että mistä minä olen saanut paljon faktatietoa Primuksista, niin yllä oleva kaveri on autanut todella paljon. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
tästä pääteltynä, huonosti suuniteltu vesikiertoinen lämmitys on yhtä huono kuin huonosti suuniteltu ilma lämmitys?

50 v. vaunuilua:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 27.01.2017     kello on 21:09 --- tästä pääteltynä, huonosti suuniteltu vesikiertoinen lämmitys on yhtä huono kuin huonosti suuniteltu ilma lämmitys?

--- Lainaus päättyy ---
Saksalaiset vaunut olivat -80 luvulla haluttuja ,koska ne olivat halvempi ja näyttävämpiä kuin kotimaiset.
 Suomalaisessa vaunussa oli kaksi kertaa enemmän patterimetrejä ja kumiletkulla käytettiin vain patterien liittämiseen toisiinsa.
 Tuossa vaunussa koko patteriverkoston pituus on noin 15 metriä, onkohan ripapatteria edes 7 metriä :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View