Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggrekaatti tullee hankintalistalle. Kokemuksia Hyundaista?

<< < (2/9) > >>

seijantie:
Ehdottomasti kättä päälle ja kaupan tekoon.Yli 2kwh akre 65db sähköstartti, kaukopysäytys,ainoa huono on tuo paino.Minulla on kiporin valmistama 2kwh ja se on semmonen siinä ja siinä ilmastointilaitteen pyörityksessä vaikkei tehoa pitäis tarvita kuin max 1,2.muita säkön kuluttajia karsimalla jaksaa.Se jos tuo on huono niin eipä ole hintakaan paha,tuon verran nyt menee kauppiaiden kusetus tarjouksiin muutenkin.Saahan sitä maksaa sittenkin itsensä kipeäksi ostamalla sen hondan, sitä varten että reisussa tarvii pari kolme kertaa vuodessa.Hyndain nyky koneet ovat kyllä laadukkaita vaikka veroton hinta on tosi edullinen.Ei osaa arvostella.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 26.06.2011     kello on 13:32 ---Ehdottomasti kättä päälle ja kaupan tekoon.Yli 2kwh akre 65db sähköstartti, kaukopysäytys,ainoa huono on tuo paino.Minulla on kiporin valmistama 2kwh ja se on semmonen siinä ja siinä ilmastointilaitteen pyörityksessä vaikkei tehoa pitäis tarvita kuin max 1,2.muita säkön kuluttajia karsimalla jaksaa.Se jos tuo on huono niin eipä ole hintakaan paha,tuon verran nyt menee kauppiaiden kusetus tarjouksiin muutenkin.Saahan sitä maksaa sittenkin itsensä kipeäksi ostamalla sen hondan, sitä varten että reisussa tarvii pari kolme kertaa vuodessa.Hyndain nyky koneet ovat kyllä laadukkaita vaikka veroton hinta on tosi edullinen.Ei osaa arvostella.

--- Lainaus päättyy ---

Ilmastointi käyttää päivällä niin äänitasokaan ei haittaa vaikka vieressä ois. Samalla saa tarvittaessa syksymmällä sähkölämmityksen jos kaasu tekee lakon. Itellä einhell 2500, hyvin on pelittänyt sekä varmasti tosin narukäynnistyksellä .

RR:
Ei noi hondat ole oikein meikäläisen hintaluokassa. Helppoahan tää olisi jos vois vaan mennä ja ostaa parhaan minkä rahalla saa, mutta joku tolkku pitää olla, etenkin kun autoa on tullu rakenneltua jo jonkinmoisella summalla.

Kipor nyt näyttää olevan vielä ihan siedettävässä hintaluokassa.

Meikäläisen tällä hetkellä tiedossa olevalla käyttötarpeella käyttötunteja tullee reilusti alle 100 vuodessa, joten hinnakkaammat laitteet ei oikein houkuttele. Toisaalta ihan romukaan ei kiinnosta, yhtä hyvin niillä rahoilla voi laittaa nuotion pystyyn.

RR:
Ihan pätevän oloinen laite hinta huomioonottaen. Dometicin hb 2500 käynnistyy nätisti, kokeiltiin ensin noin 2 kw:n kuumailmapuhaltimel la ja sen jälkeen dometicilla ja kuumailmapuhallin 1 kw:n asennossa, ei nikotellut.

Laitteen vieressä voi keskustella normaalilla äänellä, mutta olen minä hiljaisempiakin kuullut.

Käynnistyy avaimesta tai kauko-ohjaimesta, kunhan kääntää ryyppyä päälle startin ajaksi. Eli kaukokäynnistyksest ä ei voi puhua. Sammuu avaimesta tai kauko-ohjaimesta.

Painavahan tuo on, mutta kyllä ainakin minä jaksan sitä kantaa, mutta ei sitä kyllä huvikseen nostele. Sunnuntai-iltana tilasin ja tänään tiistaina oli matkahuollosta noudettavissa.

kaitsute:
Pitäisköhän aamulla pyörähtää verkkokauppa.com:ssa.

700w aggre 49,11 €
2000w aggre 99,11 €

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/37944/dddhd/Autobil-FP950C-700-W-230-V-aggregaatti-generaattori

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0605/dbtkb/Autobil-FP2500-2000-W-230-V-aggregaatti-generaattori

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View