Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupulloon ei saanut letkua paikoilleen
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 25.01.2017 kello on 17:46 ---Silloin kun on korpipuskassa, kaasulaitteet on vain saatava pelaamaan. En sorvannut koko pilliä pienemmäksi, vain pyöristin pään. Pitäen avonaisen putken alapäin metallin sisäänpääsyn estämiseksi. Lopuksi puhdistin viilauksen jäljet. Tiiviste oli kaasuyhtiön asentama.
Paineenalennin asettui paikalleen tarkoitetulla tavalla, tiivistykseen ei kajottu.
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärän Thumb Kiitos hyvästä tarkennuksesta.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.01.2017 kello on 17:55 ---Viittaat varmaan pullossa olevaan tiivisteesee? Letken/säätimen puolessa ei suomi-mallissa ole tiivistettä..
--- Lainaus päättyy ---
Duomaticissa on kyllä omakin tiiviste ja se 'tappi' on niin lyhyt, ettei mitään tue...
Pohjanperän pappa:
Minulle oli ensimmäinen kerta, mutta onhan näistä netin eri sivuilla kirjoiteltu ainakin lähes vuoden.
Eli eivät ilmaisesti ole kaasuyhtiöt tehneet yhtään mitään.
Mielenkiintoistahan tuo oli rassailla -15 pakkasessa ja vielä mukava vinkka lisäksi.
Minäkin ajattelin noista luettuani, että eihän se minun kohdalle satu. Mutta sattuipa ja opetti minua. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Hyvää onnea vaan!
seppoko:
Jälleen (?) eräs kertoi fb:ssa saaneensa Puuilosta pullon liian pienellä venttiilin reiällä.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.01.2017 kello on 18:58 ---Jälleen (?) eräs kertoi fb:ssa saaneensa Puuilosta pullon liian pienellä venttiilin reiällä.
--- Lainaus päättyy ---
Onko nämä viat yksilöitävissä johonkin kaasuntoimittajaan? Vai lienekö jossain vaiheessa maailmalle lähtenyt väärillä venttiileillä varustettuja pulloja jotka testataan joka 10:s vuosi, jolloin viallinen venttiili testataan ja vaihdetaan (?).
Täytössä vaihdetaan pelkkä tiiviste ja tarkastetaan sulkuventtiilin tiiveys. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta