Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Kirjautuminen ei onnistu
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.01.2017 kello on 21:23 ---Mutta kun ei ole mitään ongelmaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti se ongelma oli nimenomaan kirjautumisessa ja siten ei koskenut jatkuvasti sisällä olevia. Etkä osunut käymään sivustolla kun 99 korjasi bugia. Mulla oli vajaan tunnin orggi pois pelistä.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.01.2017 kello on 20:03 ---Onko sillä jokin merkitys, että olen kirjautuneena koko ajan?
--- Lainaus päättyy ---
Sen verran vielä, että tavallisesti olen kirjautuneena koko ajan, mutta juuri silloin resetoin koneen ja tyhjensin välimuistit ym. cookit. Viittaisi nimenomaa tuohon uudelleen kirjautumiseen.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 28.01.2017 kello on 21:40 ---Sen verran vielä, että tavallisesti olen kirjautuneena koko ajan, mutta juuri silloin resetoin koneen ja tyhjensin välimuistit ym. cookit. Viittaisi nimenomaa tuohon uudelleen kirjautumiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjautuminen takkuaa taas.
Tämä kännykkä ei ole kirjautunut ulos, joten tällä voin kirjoittaa sivuille.
Tässä kännykkäveriossa ei ole sitä viesti ylläpidolle mahdollisuutta
jus66si:
Mulla kävi kans taas sama. Kännykälläkin koitin. Onkohan toi joker miukumauku karavaanari.org sähköpostiluukku vielä voimassa? Sinne ainakin viestiä pistin. Nyt pääsin sitten sisälle asti. Mikähän tuota oikein tekee kun ei ennen ollut mitään häikkää?
Knaus-90:
Juu klo 10.20 koitin aamulla päästä sisälle, virhe 500, Thumb
no nyt jo pääsin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta