rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kirjautuminen ei onnistu  (Luettu 15571 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:11
  • Häme
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #15 : 24.01.2017 kello on 20:08 »
Nyt pääsi kirjautumaan heti ensi yrittämällä. Eilen illalla en päässyt kirjautumaan sisään. Kokeilin useamman kerran illan mittaan kahdella eri laitteella. Molemmissa on Win10.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:58
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #16 : 24.01.2017 kello on 20:45 »
Illasuussa ei lukemattomat sivu päivittynyt, tuli vaan valkoinen ruutu.
Kävin saunassa ja nyt taas toimii.
Win 7, koko ajan kirjautuneena.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2024 kello on 20:03
  • Eye never sleep
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #17 : 24.01.2017 kello on 20:55 »
Illasuussa ei lukemattomat sivu päivittynyt, tuli vaan valkoinen ruutu.
Kävin saunassa ja nyt taas toimii.
Win 7, koko ajan kirjautuneena.
Sitä vaan  ihmettelee miksei sivut aukene, eikä kelleen voi ilmoitaa viasta, kun ei olla tossa facettimessa. No pimeyttä ei kestänyt kuin vuorokauden ja ilm. aika pian tiedossa modella ongelma oli, joten eteenpäin... Thumb eipä tuo maailmaa kaatanut.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #18 : 24.01.2017 kello on 21:31 »
Mulla oli sama ongelma. Ihmettelin ensten ja tutkailin josko vika omassa koneessa, mutta ei. Pääsin kuitenkin normisti nettiin. Laitoin sitten "jokerille" meiliä ja nyt pääsin sitten laakista sisälle. Olisko joku bugi jossain ::).... No pääasia on että pelittää. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #19 : 24.01.2017 kello on 22:01 »
Sitä vaan  ihmettelee miksei sivut aukene, eikä kelleen voi ilmoitaa viasta, kun ei olla tossa facettimessa. No pimeyttä ei kestänyt kuin vuorokauden ja ilm. aika pian tiedossa modella ongelma oli, joten eteenpäin... Thumb eipä tuo maailmaa kaatanut.
Löytyy Suljettu ryhmä https://www.facebook.com/groups/karavaanari/

Ja Paikka (julkinen) https://www.facebook.com/karavaanariorg-414006155329113/?fref=ts

Ehkä toi jälkimmäinen on parempi tiedotuskanava - olihan siellä tietoa vanhemmista yskänkohtauksistaki ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:46
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #20 : 24.01.2017 kello on 22:27 »
Löytyy Suljettu ryhmä https://www.facebook.com/groups/karavaanari/

Ja Paikka (julkinen) https://www.facebook.com/karavaanariorg-414006155329113/?fref=ts

Ehkä toi jälkimmäinen on parempi tiedotuskanava - olihan siellä tietoa vanhemmista yskänkohtauksistaki ;)

Hyvä niille jotka kuuluvat naamakirjaan, minä en. Ja tiedän että julkisia pääsee katsomaan kun arvaat ensin kirjain/numero hässäkän mutta itse kyllä ehdin odotella yleensä että sivut aukeavat uudelleen säällisessä ajassa. KVG auttaa monesti :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #21 : 24.01.2017 kello on 22:34 »
Hyvä niille jotka kuuluvat naamakirjaan, minä en. Ja tiedän että julkisia pääsee katsomaan kun arvaat ensin kirjain/numero hässäkän mutta itse kyllä ehdin odotella yleensä että sivut aukeavat uudelleen säällisessä ajassa. KVG auttaa monesti :D
Eipä sinne tartte kuuluakkaan. Tuo alimmainen linkki avautuu selaimessa vaikka fb:hen ei kirjaudu - kokeile vaikka  Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
  • Koiria ja reissaajia
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #22 : 24.01.2017 kello on 22:41 »
Pääsen täältä tavalliselta tietsikalta, mutta tabletti ei päästä ja kun laitoin uuden salasanan tilauksen- ei mitään uutta tule. Ainakaan ei meilissä näy. Pitänee tuohon tapatalk ohjelmaan alkaa kirjoittamaan uudella nimimerkillä kun ei näy toimivan....vai? Pitäisikö tuo aueta samalla salasanalla kuin tämä tietokoneelta? Näin olen luullut.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:46
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #23 : 24.01.2017 kello on 22:42 »
Eipä sinne tartte kuuluakkaan. Tuo alimmainen linkki avautuu selaimessa vaikka fb:hen ei kirjaudu - kokeile vaikka  Thumb

Aukesi hienosti sen jälkeen kun syötin numero/kirjain hässäkän robottitunnistuksee n. Kyllä minä tuon tiesinkin, pointti oli se että että en jyrsi kynsiä ja kengänpohjia jos jokin sivu ei aukea. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #24 : 24.01.2017 kello on 22:58 »
Aukesi hienosti sen jälkeen kun syötin numero/kirjain hässäkän robottitunnistuksee n ..
Nyt mä tipahdin.. Sulla Win10 ja firefox - tuollaisia tarjoo?Mulla Win10 ja Chrome tai Edge tai IE, ei edes näkymättömyystilass a ja ei kirjautuneen fb. Android+tapatalk, ei kirjautuneena fb:hen - ei mitään tollaisia. Kaikissa läpsähtää taulu: kirjaudu tai rekisteröidy, mutt se voi ohittaa (andr. ylälaidan x).

Jollakin muullakin robocob änkee väliin?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:46
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #25 : 24.01.2017 kello on 23:08 »
Joo, näin tekee. Mitähän tässä olis erikoista, Freedome käytössä, F-Secure käytössä, Soneran 4G. Eipä paljon muuta tule mieleen, ehkä olen erilainen "nuori" ;D

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:30
  • Epsoo
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #26 : 28.01.2017 kello on 08:48 »
Sitä vaan  ihmettelee miksei sivut aukene, eikä kelleen voi ilmoitaa viasta, kun ei olla tossa facettimessa. No pimeyttä ei kestänyt kuin vuorokauden ja ilm. aika pian tiedossa modella ongelma oli, joten eteenpäin... Thumb eipä tuo maailmaa kaatanut.

Ongelma oli korjattu tunnin sisällä siitä kun ylläpito sai tiedon ongelmasta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2024 kello on 20:03
  • Eye never sleep
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #27 : 28.01.2017 kello on 11:16 »
Ongelma oli korjattu tunnin sisällä siitä kun ylläpito sai tiedon ongelmasta.
Ei ainakaan mun kohdalla. Thumbd vuorokausi meni kunnes alkoi taas toimimaan Kolmella eri selaimella ja laitteella koeteltuna.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
  • Kulkija
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #28 : 28.01.2017 kello on 13:04 »
Toivoisi, että muistettaisiin tämän olevan pyyteetöntä harrastustoimintaa ja käyttäjälle ilmaista. Jos saitti kaikilla muilla toimii niin vika mahtaa olla omassa koneessa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:27
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Kirjautuminen ei onnistu
« Vastaus #29 : 28.01.2017 kello on 13:13 »
Ei ainakaan mun kohdalla. Thumbd vuorokausi meni kunnes alkoi taas toimimaan Kolmella eri selaimella ja laitteella koeteltuna.

Olisiko se toimimaton vuorokausi loppunut silloin, kun yp. korjasi vian??