Matkailukeskustelut > Talvehtiminen etelässä

Oma tukikohta Espanjasta

(1/2) > >>

Summer2017:
Tällainen paikka on sattumoisin kaupan, jos joku kaipaa vähän pysyvämpiä olosuhteita etelämpää. Miehen täti on myymässä taloaan. On varsin mainio paikka omassa rauhassaan ja upeilla maisemilla. Puutarhassa on myös erillinen saunarakennus ja uima-allas.

http://www.greenfinca.com/HOME/

"Masi":
Tonttia on katseltu, mutta myös valmis kokonaisuus kiinnostaa.
Pikkaisen pieni on tontti.
Mutta tärkein puuttuu eli hintaa ei ollut mainittu.
Ja paikat mistä ei hintaan ole, ei pääse edes listoille vaimolla.

kimi:
Onhan tuossa hinta selkeästi mainittu

Summer2017:
460000€ on siinä omassa lokerossaan oikealla home-lehdellä. Miehen täti on tosiaan jo useamman vuoden kaupitellut tuota, aloittivat jo miehensä eläessä, ja nyt hän jo mielellään palaisi Saksaan. Tekivät aikanaan ittelleen tuon, ja on kyllä tutustumisen arvoinen paikka, vaikka siitä jo kymmenisen vuotta onkin kun itse olin siellä. Laitettu alue on tosi kiva, ja sitä puskaakin on ihan reilusti. Kannattaa rohkeasti laittaa viestiä jos vähänkään kiinnostaa. Ettekös te Bavaria ole siellä huudeilla para-aikaa?

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Summer2017 - 14.01.2017     kello on 22:35 ---460000€ on siinä omassa lokerossaan oikealla home-lehdellä. Miehen täti on tosiaan jo useamman vuoden kaupitellut tuota, aloittivat jo miehensä eläessä, ja nyt hän jo mielellään palaisi Saksaan. Tekivät aikanaan ittelleen tuon, ja on kyllä tutustumisen arvoinen paikka, vaikka siitä jo kymmenisen vuotta onkin kun itse olin siellä. Laitettu alue on tosi kiva, ja sitä puskaakin on ihan reilusti. Kannattaa rohkeasti laittaa viestiä jos vähänkään kiinnostaa. Ettekös te Bavaria ole siellä huudeilla para-aikaa?

--- Lainaus päättyy ---
Ei olla, kotasalla belgiassa. Jouluun seutuun oltiin pari viikkoa ja käytiin vähän Alicanten alapuolella muutamaa paikkaa katsomassa.
Ja Malagan seudulla sisämaassa paria tonttia. Tilaa pitäisi olla pari hehtaaria.
Eli enemmän katsellaan paikkaa missä olisi vesi, sähkö lähellä tonttia.
Oma visio on aika selkeä mitä halutaan ja siihen pitää sisältyä pieni bisneksen mahdollisuus saitin tyyliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View