Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Baltian luontoretkikohteita messuilla

(1/2) > >>

kaarina:
Tervehdys pitkästä aikaa!

Viron, Latvian ja Liettuan luontoa on nyt tullut koluttua viimeisen puolentoista vuoden ajan niin maan perusteellisesti, ja vieläkin hiukan jatketaan. "Löytöretkellä Baltian luonnossa"-kirjaksi kohteet kerääntyvät kevään aikana, kesäkauteen mennessä, jos kaikki menee kuta kuinkin suunnitelmien mukaan.

Tulemme Hannun kanssa kuitenkin sekä Turun Caravan Showhun sekä Helsingin Matkamessuille Iloisen Gorgon osastolla esittelemään aihetta mm. jatkuvasti pyörivän kuva-esityksen muodossa.

Jos siis luontokohteet Baltiassa kiinnostavat, tule tapaamaan!

Facebookissa myös jotain aiheeseen liittyvää, ja blogia olen ottamassa uudestaan käyttöön (illaksi jotain uusia päivityksiä) sekä kotisivut pitäisi saada toivon mukaan vielä tänään auki.


https://www.facebook.com/Löytöretkellä-Baltian-luonnossa-1692887534320813/

(Mukana toki Etruskien mailla-kirja)




t.Kaarina

kaarina:
Siellä on muuten arvonta, mistä voittoina lippuja valinnan mukaan Caravan Show-Turkuun tai Matkamessuille Helsinkiin...facebo ok-sivuilla siis, minne pääsee uusien kotisivujen kautta suoraan ja minne blogi nyt muutti.

Sikäli kun on laillista tämmöinen täällä?


Mutta kiva olis porukoita noilla messuilla nähdä, ja tähänkin saa jotain sanoa...ettei olis ihan yksinäinen olo....ujo hymiö tähän....



t.Kaarina

K.E.V:
Kyllä noita saa linkittää. Ainoa hankaluus on ettei kaikilla ole eikä kaikki halua Facebook tiliä. Tällöin voi jäädä lukematta kirjoitukset mitkä ei näy kuin kirjautuneille siellä.

kaarina:
Kiitos KEV !

Joo, niinhän se on, minulla vain tuolla facebookissa ollut tuo Baltia-sivusto, kun on ollut kevyin tapa saada jotain aikaiseksi, ja siellä on tavoittanut asiasta kiinnostuneita ihmisiä.  En tiedä olisiko -varmaan on- joku tapa järjstää arvonta myös kotisivuilla, mutta kun montaa asiaa opettelee niin ei ihan heti kaikkea osaa.



t.Kaarina

kaarina:
Eikö kukaan tuu messuille vai eikö ketään kiinnosta Baltian luonto!?

Olen par aikaa neuvottelmassa Baltian leirintäalueyhdisty ksen kanssa  siitä, että he tulisivat kirjaan mukaan ts.leirintäalueet sekä luettelona että kartalla, toivotaan parasta :)

t.Kaarina

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View