Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Opetusluvan (kokonais)hinta tänäpäivänä?

(1/4) > >>

88k5:
Kysytääs täältä kun karavaanarit yleisesti perheellistä porukkaa..

Mikäs on kokemukset opetusluvasta? Maksaako vaivan.. erittäin suhteellinen kysymys; säästön sijaan voi mennä puhevälit  :laugh:

Ajatuksena kevyen nelipyörän ajokortin (AM121) ajo-opettaminen jälkikasvulle. Kellä tästä kokemusta?
Juu, mopoauto tulee, jos tulee - ei siitä ja sen turvattomuudesta tässä ketjussa enempää..

Tämä ohje luettu jo..

kimi:
Opetuslupa on hyvä. Itse vuosikymmeniä sitten sellaisella oman korttini ajanut ja sittemmin neidin opettanut.

Mopoautossa voi kyllä tulla ahdasta opetuksen aikana ja hyvinkin tiivis tunnelma. Pari kertaa meillä loppui ajotunti siihen että opettaja jäi yksin autoon kun oppilas liikennevaloissa nousi ulos ja lähti kävelemään.

Toisaalta palaute molempiin suuntiin on varmasti helpompi esittää perheen kesken, ei ne nuoret uskalla arvostella ulkopuolista opettajaa.

Kannattaa minun mielestä ainakin kokeilla

K.E.V:
Siit o nii kaua  :-[
Faija ajoi mölläreillä, itte ajoin mölläreillä ja opetin tyttärenikin mölläreillä. Kai se kannattaa  Thumb

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.01.2017     kello on 14:07 ---Mikäs on kokemukset opetusluvasta? Maksaako vaivan.. erittäin suhteellinen kysymys; säästön sijaan voi mennä puhevälit  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
  Nykyhinnnasta ei mullakaan tietoo. :(
  Puhevälien säilymistä auttaa, jos ajoaika/opetusaika erotetaan erikseen, ts. muulloin ei puhuta aiheesta.
  Tässä lähipiirissä en puhevälien huonomista oo havainnut.

vesako:
Minä opetin vaimon ajamaan ja vieläkin
ollaan puheväleissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View