Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Matkan suunnittelu käytännössä

<< < (3/4) > >>

Summer2017:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.01.2017     kello on 13:39 ---

Prepaid -kortit ovat aika maa kohtaisia, varsinki Saksassa, joka on muutenkin nettitekniikan kehitysmaa  :P

Orange, Vodafone jne.. saattavat toimia maista toiseen. Ainakin Ranskassa Orangella sai kaupunki-wifit lisäksi.. simmin rekisteröinti alkuasukaskielellä saattaa olla haastavaa. 

--- Lainaus päättyy ---

No me ollaan kaksikielistä väkeä niin Noi kieli hommat hoituu sen puolesta kyllä. Suunnitelma on pysyä Saksan puolella, ellei sitten pikku oikopolkua Ranskan puolelle lasketa. ;-)

"Masi":
Saksassa yleensä prepay korteissa on pari megaa mukana ja sen jälkeen lataus netistä.
Parhaat valikoimat löytyy, yllätys yllätys kodin elektroniikka liikkeistä Saturnus, media markt ynnä muut.

88k5:
^
tarjontaa tosiaan on mm. halpaketjut; netto, aldi ja taitaa liiterilläkin olla. Kaksi tuotetta saa heti ostaa tosiaan; kortti ja itse datapaketti..

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.01.2017     kello on 14:45 ---^
tarjontaa tosiaan on mm. halpaketjut; netto, aldi ja taitaa liiterilläkin olla. Kaksi tuotetta saa heti ostaa tosiaan; kortti ja itse datapaketti..

--- Lainaus päättyy ---
'
Tahtoo olla nuo kauppaketjujen omat vähän huonoja kaupunki alueiden ulkopuolella.
Tarkoitin noilla elektroniikaliikeid en tarjonnalla sitä että niistä löytyy useiden operaattoreiden kortteja.
Yksi Aldin on ostettu ja Moselin laaksaossa toimi siellä täällä harvoin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.01.2017     kello on 13:14 ---Hanki Here puhelimeen, sillä pärjäät. Kai se on yhä ilmainen. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
On !
Ja Here maps sekä Windows Kartat sovellus mahdollistavat molemmat kohdemaitten karttojen lataamisen jo kotimaassa puhelimen ta itabletin muistiin.
Tällöin ei tarvitse noita karttoja ladata millään nettiyhteydellä noita karttoja ulkomailla / maksullisilla yhteyksillä . Kuten Googlessa tms.
Voihan siihen ostaa jonkin maksullisenkin jutun, mutta olen käsittänyt että on turha maksaa, turhasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View