Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Asuntoauto Saksasta ja lomalle jäänti sinne

<< < (12/18) > >>

volvo:
onhan näitä kansainvälisiä rahoitus firmoja, vaikka santander. ei sitä tarvitse pankista ottaa. käytettyä jos menee ostamaan niin ei ole merkitystä. uuden kun ostaa silloin on merkitystä, silloin se on jonkun muun nimissä ennen kuin aika tai km määrä täytyy että katsotaan käytetyksi. samoin kannattaa tehdä suomessa jos ostaa uuden paketti-auton tai "retkeily-auton", silloin säilyy alv vähennys oikeus autoon ja vaihdossa saa paremman hyvityksen kuin ilman alv vähennysoikeutta olevaan autoon. kannatta laskea tarkkaan kuinka pitkää autoa pitää, kun sen pitää olla tässä tapauksessa koko ajan rahoitusyhtiön nimissä.

Turhan Höpöttäjä:
Oon katellu nuita keskieuroopan käytettyjen matkailuauto tarjontaa. Ei homma oikein edisty, kun pitäs paperirahaa olla muovikassillinen. Kerran vielä pojat, elikkä katsastamma vielä entisen, sittenhän ne ostettavat mallit on taas vuoden vanhempia ja halvempia.  ;D

Alan:
Sellainen reissaajan kaulapussillinen tai kaksi, riippuen yksittäisen setelin ostovoimasta, on ainakin mun kulkineisiin kokolailla piisannut (joskin viimeisten kohdalla vain laskennallisesti, kun raha on siirtynyt mun pankista myyjän pankkitilille). Vaan eipä ne autot siellä vuodessa pahene.

Varo vaan, ettei jää toteuttamatta kokonaan, jos liikaa lykkäät.

Turhan Höpöttäjä:
^
Jos jää toteutumatta, silloin on eläkepäiviä vietettävä ilman kuljinta.  :(

Summer2017:
No nyt on sitten paluulennotkin varattu, eli se siitä asuntoautolomasta tällä erää. Auton vuokra näyttää asettuvan sinne  7-800€ huitteille, ja majoitukset n. 60-100€ yö, miinus n. 4-5 yötä mitä ollaan tutuilla. Ferienwohnung- nimellä löytyy sympaattisia huoneistoja yltympäriinsä Saksanmaata, ihan kun vaan googlemapsilla zoomaa lähelle ne pompsahtelee sieltä. Samoin kaupunkien nettisivujen turistiosioista löytyy sellasia retropensionaatteja, eli ihmisillä on iso talo, jonka jotain osaa ne vuokraa loma-asuntokäyttöön. Airbnb vaikuttaa äkkiseltään jopa kalliimmalta kuin nämä.

Eipähän tartte olla velkapallo jalassa lomaa. Hyvä näin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View