Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Asuntoauto Saksasta ja lomalle jäänti sinne
"Masi":
Normi italian kolmen vuoden ajan "vekotin".
Tarkkana kosteus vaurioiden kanssa.
mjh48:
Ihan vain vinkkinä, että kannattaa katsella 2006 rekisteröityjä tai tuoreempia niin saa vihreän päästötarran
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Summer2017 - 10.01.2017 kello on 14:29 ---Sisätilat miellyttää, oma painoa ei olla löydetty noista. Onko tuo McLois mistään kotoisin?
--- Lainaus päättyy ---
Olen aikanaan tutustunut merkkiin ja muihin vastaaviin, tuollaisia on ainakin ollut orgilaisilla. Itse arvostan Hymerin rakennetta (tutustu siihen Hymerin sivuilla, yhä on sama käytössä) ja kohtuullista laatua, mutta mulla ei ole ollut tuollaista ja varmaan aika harvalla sellaisen omistaneella/omistavalla Hymeriä. Siksi on vaikea verrata ja niissä vertailuissa herkästi liekit leimahtaa.
Kun auto on kunnossa, laadukas (alusta moottoreineen on tärkeä), pakolliset varusteet löytyy ja pohjaratkaisun kanssa tulee toimeen, niin voi ruveta kaupoille. Ei kannata haksahtaa tekstiilien väreihin, yksittäisiin varusteisiin tai muihin pikkuasioihin. Hyvä olisi olla valmis peti kaikille, sen vääntäminen joka ilta/aamu on monella syy vaihtaa autoa. Kantavuutta pitää myös jäädä.
Se pitää tietää, haetaanko pääosin kolmen vuodenajan- vai talviautoa vaiko jopa autoa arktisiin oloihin
volvo:
onko aloittajalla joku henkilö saksassa joka pystyy katsomaan etukäteen autoja? itse en kyllä lähtisi saksaan perheen kanssa että ostetaan vaan sieltä auto. laitoin jo petterin videon sen takia että ymmärtää että aina ei kaikki mene putkeen. eikä ole mitään vastaan että tuo saksasta, mutta vähän harkitsisin perhe, loma, auto. jotenkin siinä on liian iso riski että kaikki menee pieleen.
Turhan Höpöttäjä:
Eikö ole kaikin puolin järkevämpi ostaa suomesta. Jos haluttua mallia löytyy, voi käydä useita katsomassa ja vertailemassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta