Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Asuntoauto Saksasta ja lomalle jäänti sinne

<< < (7/18) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Summer2017 - 11.01.2017     kello on 12:09 ---Hollantiin ei ollakaan aateltu sekaantua.

--- Lainaus päättyy ---

Selvisi että Belgiassa on se minun linkittämä auto.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.01.2017     kello on 19:06 ---Selvisi että Belgiassa on se minun linkittämä auto.

--- Lainaus päättyy ---
Paat höpö pörssin takataskuu ja hyppee konneeseen, ni kävästää mokoma poes mieltä vaevoomasta😉

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 11.01.2017     kello on 19:38 ---Paat höpö pörssin takataskuu ja hyppee konneeseen, ni kävästää mokoma poes mieltä vaevoomasta😉

--- Lainaus päättyy ---

Ei vaevvoo. Mitenkä ne siinä Tuntemattomassa Sotilaassa sano: Lyijymyrkytys helvetin vaarallinen tauti.   ...Autokuume on helvetin vaarallinen tauti.    ...Minun on lupsakka toimia, kun en pode autokuumetta. Elikkä katselemma.  :D

Summer2017:
Eilisten googlailujen ja exelin täydennyksen jälkeen tällä hetkellä vaihtoehto lennot+vuokrahlöauto ja retrohotellit/b&b:t taisi siirtyä johtoon, etenkin kun kriteeri oli se kokonaisedullisuus. Tuo etukäteisautonhanki nta/autonhaeskelukulut loman alussa olis jo sen 500, ja sillä saa liki sen vuokra-auton koko loman ajaksi. Osa öistä voidaan olla tosiaan tutuilla ja pikaseen tutkittuna erilaisia majoitusvaihtoehtoj a löytyy suht edullisesti etenkin pikkukylistä ja retropension-luokasta. Asuntoauto olis tosi kiva, mutta vaatii sitä pätäkkää enempi mihin ehkä nyt on rahkeita sitoutua.

Alan:
Eipä mittään. Ehkä suunnittelusta jäi kipinä ja keskustelu on hyvää materiaalia muille asiaa suunnitteleville.

Hyvää reissua.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View