rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Truma C6002EH ei toimi kaasulla  (Luettu 4298 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 10:18
  • Hymer Van 522
Truma C6002EH ei toimi kaasulla
« : 23.12.2016 kello on 21:19 »
Tänään huomasin että laite ei toimi enää kaasulla. Kaasu oli loppunut ja vaihdoin pullon, mutta punainen valo vain palaa. Kiertoilmapuhallin lähtee pyörimään, mutta sytytysääntä ei kuulu eikä palokaasu puhallin pyöri. Sähköllä toimii ihan ok.
Tarksitin elektroniikkakortin sulakkeet, mutta ne oli ok.
Olisko vinkkiä mitä kannattaa katsoa

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:18
Vs: Truma C6002EH ei toimi kaasulla
« Vastaus #1 : 23.12.2016 kello on 21:21 »
Hae vikaa paloilmapuhaltimen ohjauksesta tai paremminkin itse paloilmapuhaltimest a. Sen piirilevyssä on vika.

  • Vieras
  • Vs: Truma C6002EH ei toimi kaasulla
    « Vastaus #2 : 23.01.2017 kello on 13:55 »
    Morjens

    Mikähän oli vikana saitko korjattua ?
    Mulla ilmeni juuri samanlainen vika. :-[

    *****
    • Matkailija
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 10:18
    • Hymer Van 522
    Vs: Truma C6002EH ei toimi kaasulla
    « Vastaus #3 : 20.02.2017 kello on 20:18 »
    Edellisellä kerralla kun tämä vika oli, purin paloilmapuhaltimen irroitin kaikki liittimet ja kytkin huolellisesti kaikki liittimet takaisin ja alkoi toimimaan. Toiminut sen jälkeen 2 kuukautta, ja olen vaihtanut jo muutaman kerran pulloakin. Mutta nyt tuli taas sama vika. Kaasu oli loppunut ja vikavalo syttynyt. Vaihdoin toiselle pullolle, mutta  punainen vikavalo palaa edelleen. Eikä paloilmapuhallin käynnisty, koskaa sen nakuttavaa ääntä ei kuulu.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Aluevalvoja
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:18
    Vs: Truma C6002EH ei toimi kaasulla
    « Vastaus #4 : 20.02.2017 kello on 21:34 »
    Edellisellä kerralla kun tämä vika oli, purin paloilmapuhaltimen irroitin kaikki liittimet ja kytkin huolellisesti kaikki liittimet takaisin ja alkoi toimimaan. Toiminut sen jälkeen 2 kuukautta, ja olen vaihtanut jo muutaman kerran pulloakin. Mutta nyt tuli taas sama vika. Kaasu oli loppunut ja vikavalo syttynyt. Vaihdoin toiselle pullolle, mutta  punainen vikavalo palaa edelleen. Eikä paloilmapuhallin käynnisty, koskaa sen nakuttavaa ääntä ei kuulu.

    Olisiko paloilmapuhaltimen ferriitti lieriö halki?

    *****
    • Matkailija
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 10:18
    • Hymer Van 522
    Vs: Truma C6002EH ei toimi kaasulla
    « Vastaus #5 : 20.02.2017 kello on 21:50 »
    Onko tuo hankala tarkistaa? Olen reissussa ja auto kadunvarsiparkissa. Onneksi ei tarvi sentään nyt nukkaua autossa.

    *****
    • Matkailija
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 10:18
    • Hymer Van 522
    Vs: Truma C6002EH ei toimi kaasulla
    « Vastaus #6 : 25.02.2017 kello on 14:14 »
    Olipa mystinen ongelma. Kun en tuota saanut mitenkään toimimaan kaasulla, niin laitoin kaasuhanan kiinni ja käytin  päivän sähköllä. se punainen valo paloi koko ajan. Sitten olin taas reissussa  ja lämmitin pois päältä.  sitten käänsin sen kaasulle (kaasuhana oli kiinni) punaista valoa ei enää näkynytkään. Aukasin kaasuhanan ja alkoi pelaamaan.  Oliko hyvä tuuri vai mikä lie, mutta nyt on toiminut jo useamman päivän