Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma C6002EH ei toimi kaasulla

(1/2) > >>

willforester:
Tänään huomasin että laite ei toimi enää kaasulla. Kaasu oli loppunut ja vaihdoin pullon, mutta punainen valo vain palaa. Kiertoilmapuhallin lähtee pyörimään, mutta sytytysääntä ei kuulu eikä palokaasu puhallin pyöri. Sähköllä toimii ihan ok.
Tarksitin elektroniikkakortin sulakkeet, mutta ne oli ok.
Olisko vinkkiä mitä kannattaa katsoa

mjo33400:
Hae vikaa paloilmapuhaltimen ohjauksesta tai paremminkin itse paloilmapuhaltimest a. Sen piirilevyssä on vika.

Pertti Takala:
Morjens

Mikähän oli vikana saitko korjattua ?
Mulla ilmeni juuri samanlainen vika. :-[

willforester:
Edellisellä kerralla kun tämä vika oli, purin paloilmapuhaltimen irroitin kaikki liittimet ja kytkin huolellisesti kaikki liittimet takaisin ja alkoi toimimaan. Toiminut sen jälkeen 2 kuukautta, ja olen vaihtanut jo muutaman kerran pulloakin. Mutta nyt tuli taas sama vika. Kaasu oli loppunut ja vikavalo syttynyt. Vaihdoin toiselle pullolle, mutta  punainen vikavalo palaa edelleen. Eikä paloilmapuhallin käynnisty, koskaa sen nakuttavaa ääntä ei kuulu.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: willforester - 20.02.2017     kello on 20:18 ---Edellisellä kerralla kun tämä vika oli, purin paloilmapuhaltimen irroitin kaikki liittimet ja kytkin huolellisesti kaikki liittimet takaisin ja alkoi toimimaan. Toiminut sen jälkeen 2 kuukautta, ja olen vaihtanut jo muutaman kerran pulloakin. Mutta nyt tuli taas sama vika. Kaasu oli loppunut ja vikavalo syttynyt. Vaihdoin toiselle pullolle, mutta  punainen vikavalo palaa edelleen. Eikä paloilmapuhallin käynnisty, koskaa sen nakuttavaa ääntä ei kuulu.

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko paloilmapuhaltimen ferriitti lieriö halki?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View