Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Vetopeilit
Catiska:
No en... eipä tullut mieleeni kun on niin urautunut tekemään kuten aina ennenkin ;) pitääpä kokeilla! Kiitos vinkistä :)
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 25.12.2016 kello on 16:58 ---No en... eipä tullut mieleeni kun on niin urautunut tekemään kuten aina ennenkin ;) pitääpä kokeilla! Kiitos vinkistä :)
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
--- Lainaus päättyy ---
Mä kun skodalla vedin niin kanssa laitoin peilin alapuolelle..
Jones81:
Onko täällä kellään kokemusta millaiset vetopeilit sopisi -10 mallin Transittiin 250 leveän vaunun kanssa?
Kesällä pitäis saada crossipyörät tai mönkijä mukaan parille reissulle. Käyttö hyvin satunnaista joten saisi olla myös kohtuullisen hintaiset.
Kuva lainattu autovahinkokeskukse n sivulta.
pamaus:
Tuo kiinnitys sopii peilin yläosaan. Saa lyhyemmällä ja pitkällä varrella. Itse olen käyttänyt tuota peilinä.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/451180/Asuntovaunupeili-1kpl-E-hyvaksytty
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Jones81 - 2.07.2017 kello on 17:10 ---Onko täällä kellään kokemusta millaiset vetopeilit sopisi -10 mallin Transittiin 250 leveän vaunun kanssa?
Kesällä pitäis saada crossipyörät tai mönkijä mukaan parille reissulle. Käyttö hyvin satunnaista joten saisi olla myös kohtuullisen hintaiset.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kuva lainattu autovahinkokeskukse n sivulta.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on (Transit -alustaisessa Hymerissä -09) Emukin yleismallin peilit, palvelivat hyvin brittireissulla. Ovat jämäkät, mutta rekan takana tai kovassa tuulessa itse auton peili alkaa joustaa, jolloin tärisee. Samoja voit sitten käyttää henkilöautossakin tarvittaessa.
www.vapaa-aika.com ne myi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta